Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

vanochtend deed hij het nog niet, maar ik gebuikte de oude link die ik in de bokmärken had staan... en ik kreeg 

"Invalid IPB path"

maar door gewoon opnieuw www.sat4all.com in te vullen ging het uiteraard weer... er is dus wel een kleinigheidje gewijzigd ;)

Wat was de exacte URL die jij had opgeslagen?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Morgen verhuizen we sat4all.com naar een nieuwe server.

Hierdoor zal sat4all.com vanaf 14:00uur maximaal 2 uur offline zijn.

Mvg,

Michel

Als ik dat maar vol kan houden :grin:

Ik wens jullie succes.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Hier geen problemen, echter enkel verbeteringen, sneller en zo.

Hopelijk niet te veel kosten, zodat alles betaalbaar blijft, met sponsoring en giften van leden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Beheerder
Geplaatst:

Dat ubbthreads.php script is destijds gemaakt om (google) links naar het oude UBBthreads forum dat we 'vroegah' hadden te converteren naar het nieuwe forum zodat oude links blijven verwijzen naar het juiste topic.

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1967886/digitenne_kijken_via_oscam_en_%23Post1967886 

Zo blijven hele oude links zoals deze gewoon werken: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1967886/digitenne_kijken_via_oscam_en_%23Post1967886

In dat script stond nog een verkeerd pad, maar dat is nu opgelost.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik had inderdaad ook de link met ubbthreads erin... maar ik had hem gisteren al gewijzigd zodat hij het weer deed...

In ieder geval bedankt voor de goede service... Ik heb het gevoel dat de site een stuk sneller geworden is hier.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Prima move.... wat me wel opviel is dat ik via sat4all.com niet meer op het forum kom. www.sat4all.com is natuurlijk geen probleem maar voor de luie forumbezoeker mogelijk wel. Dank voor de service ! Wordt gewaardeerd al deze inspanningen tbv een hobby !

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...