Ga naar inhoud


jullie ervaring met AVM-helpdesk?


Aanbevolen berichten

Na ruim tien jaar Frits-gebruik gisteren voor het eerst de hd benaderd en daarbij van een koude kermis thuisgekomen.

Mijn simpele vraag: werkt in Windows 10 de ingebakken feature "USB remote connection" nog?

Voor ons belangrijk want de FB7390 doet bij ons ook dienst als printserver.

 

Antwoord: néé meneer nog geen aandachtspunt bij de ontwikkelaars.

Een we heel gemakkelijke manier om je er van af te maken......

Ook op mijn 2e vraag wanneer eindelijk nieuwe firmware voor de internationale versies te verwachten is, werd afwijzend gereageerd.

 

Is dit een uitschieter misschien of is deze klantgerichtheid typisch voor AVM?

 

exit: het blijven natuurlijk wel heel geavanceerde bakjes!

aangepast door hansputters
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Ook regelmatig uit interesse de AVM helpdesk gebeld.. De BeNeLux variant is zwaar ruk. Eigenlijk niet meer dan een verkapte verkoper..

De Duitse variant daarentegen doet het beter. Netjes antwoord en als je ze in het Duits belt of emailt gaat het helemaal goed... Misschien een pietsie nationalistisch ingesteld, maar soit... Wel keurig antwoord met daadwerkelijk tips...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog de Duitse AVM gemaild, en ook keurig geholpen.

Het ging dan over wifi en de iphone met de nieuwe ios 8.X. nog te vinden in de ios sectie van dit board.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...