Ga naar inhoud


Is toch niet meer normaal in ned !


1pm

Aanbevolen berichten

Laat ik het dan anders stellen.

Kijk eens welke gemeenten tegenwoordig onder curatele staan en kijk eens welke politieke partij daar het voor het overgrote deel voor het zeggen heeft. Denk dat dit al wel een aardig beeld geeft.

 

Maar zal wat cijfer op gaan zoeken om e.e.a. te onderbouwen.

 

Suc6

 

Gerrit

 

Nu doe je weer hetzelfde, je onderbouwd je bewering niet.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

jij onderbouwt het tegendeel ook niet... je roept ook telkens wat argumentatie loos terug.

 

maar 8000 euro voor een overtocht is gruwelijk veel geld. ik geloof niet dat iemand dat in zijn eentje kan opbrengen.

 

met of zonder papieren ze doen aanspraak op onze hulp. alleen de hulp is hier schuilen... max 3 jaar en daarna door naar land van herkomst of een ander Schengenland naar willekeur van de hulpgevers.

probleem is dat niemand ooit weer terug wil. maar als ze hier geen leven op kunnen bouwen dan zal dat gedrag toch wel veranderen?

ach als het allemaal simpel was geweest was er ook geen probleem geweest :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

De politiek is het probleem niet de gewone burger, het draait slechts allemaal alleen nog maar om geld en geld is gevoelsloos.

 

Als ik voor 8000,- euro zou kunnen ontsnappen van wat er allemaal gaande is zou ik dat ook doen en werkelijk alles wat ik heb opgeven.

 

Een beetje doordenken is velen tegenwoordig te veel gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

werkelijk alles wat ik heb opgeven.

 

Ja, maar dat hebben ze dus niet. Je moet je inderdaad afvragen waar dat geld vandaan komt. Heel vaak is dat geld door de familie opgebracht. Het is de bedoeling dat die ene persoon in dat verre Europa rijk gaat worden en geld stuurt naar het thuisland. Dat heb je nog niet zo lang geleden in een documentaire op TV kunnen zien. Het is dan ook een enorme schande voor de familie als deze persoon er niet in slaagt om in het beloofde land te komen. Daarom kunnen ze ook niet meer terug en ondernemen ze werkelijk alles om er maar te komen. Ze weten op voorhand naar welk lang ze moeten. Dat is raar! Wie zou ze dat influisteren? Er was er geen een met ook maar iets van opleiding. Van Nederland hadden ze voor hun vertrek nog nooit gehoord.

 

Nou zijn er 2 opties. Je hebt de gelukszoekers uit economisch beroerde landen en je hebt landen waar ze elkaar afmaken voor één of ander gek geloof of zo. Vanuit die landen weet je helemaal niet wat je binnen haalt. Er zijn voldoende aanwijzingen dat daar oorlogsmisdadigers tussen zitten die op een andere manier aan het geld gekomen zijn.

 

En dan nog het probleem dat je hun onderlinge ruzie gewoon naar Nederland haalt. Zie bijvoorbeeld de uit een asielzoekerscentrum gevluchte christen die bedreigd werd door booslims.

 

Samengevat, grote groepen vreemdelingen hier naar toe halen is nooit een goed idee hoe nobel je bedoelingen ook zijn. Als je mensen wil helpen moet dat in eigen land.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart wit kijken is ook een vak he, vaak hebben mensen bezittingen en als je die allemaal van de hand doet heb je een aardig geldbedrag waarmee je wat kunt doen. Dus bijv. aan ellende ontsnappen.

 

We zijn allemaal mensen en het moet maar eens afgelopen zijn met al die ellendige vooroordelen die er mega rondgaan, al die vooroordelen hebben enkel maar te maken met hebzucht stel je voor dat je wat kwijt zal raken. En ja vaak is het er maar 1 van de familie die de oversteek kan maken en logish gezien de rest ook uit de ellende wil halen, wat zou jij doen met je eigen familie in zo´n situatie?

 

Er bestaat een spiegel. En de wereld gaat pas fijner worden als we bereid zijn elkaar te helpen en alles gewoon te delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

wat zou jij doen met je eigen familie in zo´n situatie?

 

Ja, ik zou hetzelfde doen. Maar het is niet de oplossing. Het maakt de problemen alleen maar groter.

 

 

en alles gewoon te delen

 

Idealistisch, maar ik denk dat dat niet in de natuur van de mens past. Uiteindelijk geldt alleen de wet van de jungle.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inmiddels contact gehad met svb  nu krijg ik te horen uw dochter is geen eerste graad  dus wordt uw moeder herzien als gehuwd  en wordt alles opnieuw bekeken , met gevolg ze wordt 50 % gekort op haar aow / pensioen .

Tja dan houd de hulp op he want mijn dochter moet er staan ingeschreven volgens de verzekeraar ivm de pgb weer .

 

Kastje naar de muur zo !!

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...