Ga naar inhoud


Is toch niet meer normaal in ned !


1pm

Aanbevolen berichten

Schrijnend geval hier 2 dorpen verder moeder heeft zelfmoord gepleegd(had wwb uitkering) heeft 2 kinderen eentje van 20 eentje van 18 tja kostendeler norm he , toevallig kon ik die vrouw via vrijwilligers werk dan .

Moest romdkomen van 420 euro p/mnd terwijl haar kinderen nog studeerden dus een studie financiering hadden , waarom stuurt de regering niet iedereen een brief met een kogel erin.

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kiest je rechts krijg je te maken met een zooi zakkenvullers met als gevolg een snelle afname van sociale voorzieningen, geef mij dan toch maar links die tenminste voor de mens opkomt in plaats de mens langzaam leeg te zuigen. Nu is er ook geen geld meer.

Door de vorige linksere regeringen is er veelvuldig te veel geld uitgegeven waardoor het begrotingstekort telkens teveel is opgelopen.

Nu wordt je geconfronteerd met de gevolgen daarvan en moet er overal flink op worden bezuinigd om e.e.a weer in het gareel te krijgen.

Dus je moet niet naar de huidige regering kijken die probeert de boel weer te herstellen en die als zondebok aan gaan wijzen maar de vorige regeringen een schop geven die dit hebben veroorzaakt en waar we nu voor moeten boeten.

Wat in Griekenland op grote schaal gebeurd (telkens boven hun stand geleefd) gebeurd hier op kleine schaal en wees er blij mee dat men nu al ingrijpt en het niet zover op laat lopen als in Griekenland.

 

Of je e.e.a door een verzekeraar moet laten regelen stel ik ook mijn vraagtekens bij, feit is wel dat als je het alleen maar door de overheid laat regelen het geheel binnen de kortste keren onbetaalbaar zal worden.

 

Suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door de vorige linksere regeringen is er veelvuldig te veel geld uitgegeven waardoor het begrotingstekort telkens teveel is opgelopen.

Nu wordt je geconfronteerd met de gevolgen daarvan en moet er overal flink op worden bezuinigd om e.e.a weer in het gareel te krijgen.

Dus je moet niet naar de huidige regering kijken die probeert de boel weer te herstellen en die als zondebok aan gaan wijzen maar de vorige regeringen een schop geven die dit hebben veroorzaakt en waar we nu voor moeten boeten.

Wat in Griekenland op grote schaal gebeurd (telkens boven hun stand geleefd) gebeurd hier op kleine schaal en wees er blij mee dat men nu al ingrijpt en het niet zover op laat lopen als in Griekenland.

 

Of je e.e.a door een verzekeraar moet laten regelen stel ik ook mijn vraagtekens bij, feit is wel dat als je het alleen maar door de overheid laat regelen het geheel binnen de kortste keren onbetaalbaar zal worden.

 

Suc6

 

Gerrit

Nou Gerrit onderbouw jou stelling eens met cijfers over het begrotingstekort van de linkse partijen. Want je kunt wel een begrotingstekort hebben maar dat betekend niet dat de staatsschuld toeneemt. En dat laatste gebeurt nu wel heel drastisch dankzij rechts en een beetje links.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schrijnend geval hier 2 dorpen verder moeder heeft zelfmoord gepleegd(had wwb uitkering) heeft 2 kinderen eentje van 20 eentje van 18 tja kostendeler norm he , toevallig kon ik die vrouw via vrijwilligers werk dan .

Moest romdkomen van 420 euro p/mnd terwijl haar kinderen nog studeerden dus een studie financiering hadden , waarom stuurt de regering niet iedereen een brief met een kogel erin.

 

Ik vind dit maar een eenzijdig verhaal hoor. Waarom zit deze mevrouw in de wwb? Hoezo kostendelersnorm? Die geldt voor personen ouder dan 21 jaar en niet voor studenten met studiefinanciering. De wwb voor alleenstaande ouders zou 909,33 moeten bedragen.

 

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bijstand/vraag-en-antwoord/wat-is-de-kostendelersnorm-in-de-bijstand.html

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet waar hoor wat jij vertelt heb je inwonend kind ouder dan 18 jaar dan ben je de klos en waarom deze mevrouw in de wwb zat kan ik je vertellen te oud kreeg geen werk meer(kort gezegd) , en ik denk als allenstaande met 2 opgroeiende kinderen heb je genoeg aan je hoofd dacht ik .

Zoals ik al zei ik help ook weleens bij de voedselbank hier vanaf 1 juli 175 meer aanvragen van mensen die een wwb uitkering hebben , zo gaat ned naar de klote hoor !

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Is niet waar hoor wat jij vertelt heb je inwonend kind ouder dan 18 jaar dan ben je de klos

 

Ik kan alleen maar citeren wat er op de site van de rijksoverheid staat:

 

 

Uitzonderingen kostendelersnorm

Niet alle huisgenoten tellen mee voor de kostendelersnorm. Uitgezonderd zijn: 

  • jongeren tot 21 jaar;
  • kamerhuurders met een commercieel contract (en die een commerciële huurprijs betalen);
  • studenten die een opleiding volgen die recht kan geven op studiefinanciering of tegemoetkoming studiekosten;
  • studenten die een Beroeps Begeleidende Leerweg volgen (BBL-studenten).

 

Verder ken ik de situatie niet maar ik ben wel van mening dat iedereen de plicht heeft om zelfstandig uit de bijstand te komen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

echte Nederlanders hebben niks meer te willen.....

alles gaat naar het buitenland of naar asielzoekers, die langszaam meer rechten krijgen in dit klote land.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Verder ken ik de situatie niet maar ik ben wel van mening dat iedereen de plicht heeft om zelfstandig uit de bijstand te komen.

 

Dat is wel wat kort door de bocht.

De plicht hebben is iets anders dan de mogelijkheid hebben.

Een zet (je) in de goede richting is vaak onontbeerlijk, met mensen nog verder in het financiële afvoer putje dumpen help je iemand niet maar vererger je de situatie.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar de verhaaltjes kloppen nu al tot twee keer aan toe niet.

 

er wordt stemming gemaakt op basis van onjuiste voorstelling van zaken en schuldigen aangewezen die daar part noch deel aan hebben.

 

en zo maken ze elkaar onderling de kop gek terwijl dat niet nodig is.

wat willen jullie dan? gratis geld van the happy few die nog wel werken? het is onverteerbaar dat op je salaris de helft afgaat voor belasting en premies om alles te bekostigen. dat motiveert niet om voor een habbekrats meer dan een uitkering te gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk ik wil dit gewoon eens onder de aandacht brenge daarvoor gaat het .

je wil maar kan niet meer ik ren alewn paar jaar in die wereld mee nl en je ziet t alsmaar erger worden een asiel zoeker word nog beter behandeld . zwarte schape zul je altyd blijve houden .

 

en dat is erg mensen !

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een asielzoeker heeft helemaal geen huis of haard meer, die heeft alles achter zich gelaten, eventueel schamele bezittingen, tot familie en vrienden aan toe. Omdat ze moeten vluchten voor weet ik veel whatever oorlogsgeweld of de hongerdood en dan zitten we hier te zemelen over de ikke ikke factor. Niemand hier in Nederland hoeft op straat te zwerven of om te komen van de honger of elke dag bang te zijn dat er op de deur gebonst wordt en je afgeslacht wordt.

Verschil in mensen zal er altijd zijn. Diegene die het geld begeert mist dit ook het meest.

 

Ik ben persoonlijk al blij met bed, bad en brood. Ok... en een ouwe fiets is ook wel makkelijk ;)

 

Tel niet je tekortkomingen maar wat je wel hebt en geniet daar van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Gerrit onderbouw jou stelling eens met cijfers over het begrotingstekort van de linkse partijen. Want je kunt wel een begrotingstekort hebben maar dat betekend niet dat de staatsschuld toeneemt. En dat laatste gebeurt nu wel heel drastisch dankzij rechts en een beetje links.

Laat ik het dan anders stellen.

Kijk eens welke gemeenten tegenwoordig onder curatele staan en kijk eens welke politieke partij daar het voor het overgrote deel voor het zeggen heeft. Denk dat dit al wel een aardig beeld geeft.

 

Maar zal wat cijfer op gaan zoeken om e.e.a. te onderbouwen.

 

Suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een asielzoeker heeft helemaal geen huis of haard meer, die heeft alles achter zich gelaten, eventueel schamele bezittingen, tot familie en vrienden aan toe. Omdat ze moeten vluchten voor weet ik veel whatever oorlogsgeweld of de hongerdood en .....

Helemaal mee eens, maar als blijkt dat die asielzoeker soms 8000 euro of meer heeft kunnen betalen voor een overtocht met een gammel bootje en daarbij meteen al zijn officiële papieren heeft vernietigd dan stel ik daar toch wel vraagtekens bij.

Zou men die gammele bootjes net als in Australië meteen terug slepen naar het land van herkomst dan was binnen 1 maand dat hele probleem de wereld uit.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...