josken Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 hallo, nu het met mijn sab titan micro ontvanger eindelijk film op te nemen kan ik deze op mijn pc niet openen, moet ik een speciaal programma downladen ? mijn usb stick is 62 Gb en geformateerd op Fat, wat doe ik verkeerd, ik had de film graag op mijn pc harde schijf geplaatst om deze van daaruit te kunnen bekijken. gr. josken
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juli 2015 Moderator Geplaatst: 12 juli 2015 Wegens rechten worden opnamen op de meeste satontvangers zodanig weggeschreven dat ze alleen op de desbetreffende ontvanger zijn af te spelen. De opname is meestal zelfs "getrouwd" met slechts een ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tripleboy Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Met de Sab Titan gaat dat nooit lukken zoals ceesv vermeldt, hier ook al ondervonden, kleine ontvanger, kleine mogelijkheden dus. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen