Ga naar inhoud

FTP mogenlijkheid in HTML page?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil graag in een download mogenlijkheid maken in mijn web page.

Als ik dit doe op de manier zoals ik dat nu doe, (dit is gewoon geen index.html plaatsen in de te gebruiken link)

Dan krijg je de directory (Folder) te zien , alleen deze is niet verder aangekleed (witte achtergrond)

Is er een mogenlijkheid om dit door middel van een programma te creeren, zodat ik een soort van FTP in HTML versie krijg.

Sorry dat ik dit niet beter kan omschrijven ! ! !

Graag zie ik julli reactie tegemoed met hopenlijk de oplossing voor mijn probleem.

Groeten Viper 32....

Geplaatst:

Hoi,

hier staan zaken op die je kan downloaden. Kijk eens naar de broncode, dat moet je alvast verderhelpen. Tenminste als het dit is wat je wil.

Geplaatst:

Als je bedoeld dat je gebruikers wil laten downloaden , plaats dan deze tekst in je pagina , maak eerst een dir download aan met ftp en plaats de file die je wilt laten downloaden

<a href="http:download/file.zip"><b><font size="2" >hier de tekst plaatsen

</font></b></a>

Geplaatst:

Hoi,

Zoals ik in mijn (eerste vraag stelde) wil ik graag een download aktie maken in mijn HTML.

Op een manier zoals dat gebeurd als je een link plaats naar een folder die

GEEN INDEX.HTML heeft. (Op deze manier krijg de in HTML een Folder structuur te zien die je dan kan gebruiken om door de folder te bladeren en de files te downloaden.

Het nadeel van deze manier is: dat mijn HTML pagina geen aankleding heeft (achtergrond enz enz....)

Is dit te maken of te creeren.

Groeten Viper32....

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp wil je de standaard structuur die apache (of welke webserver dan ook) geeft van een direcory aanpassen, kortom de structuur die er uit ziet als:

Index of /directory-naam

Name Last Modified Size

bestanden....

Apache/1.3.xx Server at some.host.com Port 90

Als dat 't geval is, nee die structuur is niet aan te passen, als het wel mogelijk is moet dit in ieder geval met een .htaccess bestand. zie www.apache.org daarover.

Je kan natuurlijk wel zelf een php script maken of iets dergelijks om ditzelfde te doen, maar dat verreist kennis van PHP en toegang tot PHP script taal.

(een beetje warrig verhaal, maar ik hoop dat je er iets van begrijpt)

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie...

Nee, ik wil niet de structuur aanpassen maar ik wil graag de structuur om een andere manier zichtbaar maken, andere achtergrond, lettertype, logo's enz enz enz.

Ik wil dus de struktuur op een betere, meer "smoel" geven zodat deze pagina in mijn website past. (kwa kleuren lettertype.)

Hopend dat je hier iets van kan maken (ook dit kan warrig overkomen) als je her meer wilt weten wat ik bedoel dan moet je eigenlijk eens een link maken op een website die naar een folder verwijst die geen "index.html" heeft dan krijg je tezien wat ik bedoel.

Groeten Viper32....

Geplaatst:

Hé Viper(32) (heb je zoveel snelle auto's ofverwijs je met je naam naar een bepaald soort slang? Als je echt zelf een homepage wil bouwen dan heb ik nog wel een paaaaaaar links voor je. Als je je echt wil verdiepen in bijv. html (en/of java etc.) raad ik je alleen maar aan om eens bij de boekhandel te kijken voor een goed boek op dt gebied (er zijn er verscheidene te krijgen). Vergis je niet: bij het programmeren van een applicatie voor het tot stand komen van bijv. een goede en leuke web-pagina komt echt wel wat kijken.

Dit is niet belerend of denigrerend, maar goed bedoeld, bedoeld (ik moest deze zin ook zelf twee keer lezen om te controleren of het wel klopte).

Gr. LEJaWe

Geplaatst:

Nee geen snelle auto !

Als je op mijn homepage gaat kijken www.bolh*ge.c*m dan zie je bij download

een nieuwe pagina openen. Hier word gewoon de stuctuur van een Folder zichtbaar gemaakt.

Ik zo graag willen dat ik deze pagina kan aankleden met een achtergrond en met eventuele andere grafische delen.

De stuctuur is iedeaal omdat als ik hier een verandering in wil doen dan is het gewoon folder' en/of file's toevoegen of verwijderen en het is geregeld.

Ik hoe dus niet steeds nieuwe HTML te genereren ! !

Graag een reactie van jou.

(ik dacht dat het maken van een website aardig is gelukt ????? )

Geplaatst:

Viper, je kan dit in PHP doen CGI(Perl) wil ook.

Kijk maar eens bij scriptsites en dan in de category file-management.

DM7000S - een image - Triax en rotor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen