stevenct Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 Beste forumleden, Ik woon sinds 2008 in frankrijk en geniet nog dagelijks van mijn canal digitaal abonnement. Nu is het tijd om mijn Inverto senca M5 receiver te vervangen en ik denk eraan om een Samsung LED tv te kopen met ingebouwde sat receiver. Als ik deze nu TV in Frankrijk koop, kan ik dan ook gebruik maken van de fastscan en andere functionaliteiten aangeboden door canal digitaal, of is het beter om de TV in Nederland te kopen om problemen te voorkomen. Steven
smetje limb.BE Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 (aangepast) die tv zijn normaal toch europese norm anders effe aansluiten in de winkel indien het kan op sat en je kaartje met modulle erin en het zou dan toch moeten werken 14 juli 2015 aangepast door smetje limb.BE 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Tripleboy Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 Fastscan zal wel ontbreken op de franse versie, let hier goed voor op. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
stevenct Geplaatst: 14 juli 2015 Auteur Geplaatst: 14 juli 2015 Als de fastscan ontbreekt, dan zou ik wel de zenders zelf in de goede volgorde kunnen zetten neem ik aan. Naar de winkel gaan en vragen of ze een schotel voor me willen uitrichten lijkt me geen optie hier in frankrijk.
Sprietje Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 Beste stevenctWelkom op dit forumTV's die wel beschikken over de CanalDigitaal fastscanlijst vindt je hier: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/geteste-televisies.pdf
stevenct Geplaatst: 14 juli 2015 Auteur Geplaatst: 14 juli 2015 Beste stevenct Welkom op dit forum TV's die wel beschikken over de CanalDigitaal fastscanlijst vindt je hier: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/geteste-televisies.pdf Dank je wel sprietje voor die lijst. Maar hier in Frankrijk verkopen ze tv's die NIET eindigen op XXN. Zou dat nog wat uitmaken?
el renegade Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 Het zal geen benelux model zijn, dus geen fastscan alleen voor franse canalplus en bij sommige modellen heel lastig handmatig de zenders op orde te zetten. De nieuwste sony modellen hebben geen regiocode en heb je wel de juiste fastscan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen