Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumleden,

Ik woon sinds 2008 in frankrijk en geniet nog dagelijks van mijn canal digitaal abonnement.

Nu is het tijd om mijn Inverto senca M5 receiver te vervangen en ik denk eraan om een Samsung LED tv te kopen met ingebouwde sat receiver.

Als ik deze nu TV in Frankrijk koop, kan ik dan ook gebruik maken van de fastscan en andere functionaliteiten aangeboden door canal digitaal, of is het beter om de TV in Nederland te kopen om problemen te voorkomen.

Steven

Geplaatst: (aangepast)

die tv zijn normaal toch europese norm 

anders effe aansluiten in de winkel indien het kan op sat en je kaartje met modulle erin 

en het zou dan toch moeten werken 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Als de fastscan ontbreekt, dan zou ik wel de zenders zelf in de goede volgorde kunnen zetten neem ik aan.

Naar de winkel gaan en vragen of ze een schotel voor me  willen uitrichten lijkt me geen optie hier in frankrijk.

Geplaatst:

Het zal geen benelux model zijn, dus geen fastscan alleen voor franse canalplus en bij sommige modellen heel lastig handmatig de zenders op orde te zetten.

De nieuwste sony modellen hebben geen regiocode en heb je wel de juiste fastscan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen