Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Allemaal,

Ik heb gisteren bij *****  een multiblok setje gekocht die ook geschikt is voor ***** schotel en ik heb op dit forum een link gevolgd, maar als ik op astra 1 perfect beeld heb, en ik schuif dan de lnb ernaast aan de linkerkant van de houder tegen de lnb van astra 1 voor astra 3 dan krijg ik geen beeld. Hotbird doet het weer perfect.

Diameter schotel is: 1 meter.

Dit is de link van de het multiblok setje wat ik gekocht heb.

aangepast door ceesv
Verwijzingen naar winkel verwijderd.

Met vriendelijk groet,

Rene

Geplaatst:

Sorry voor de reclame, had het niet gelezen omdat ik graag hulp wil ben al de hele dag en gisteren bezig met uitrichten.

Met vriendelijk groet,

Rene

Geplaatst:

Rene,het uitrichten van div .LNB's is niet zo moeilijk ,maar je moet wel eerst zorgen dat de rail juist gemonteerd is ,als je bv een Swaiger satfinder hebt/gebruikt ,dan kun gelijk zien op welke sat de desbet. LNB staat  makelijkste is als met Astra 3 begind,dus ook schotel opnieuw afstellen/uitrichten.,op A3.!post-40587-0-31185600-1437079309_thumb.jpgpost-40587-0-32984700-1437079473.jpg Let op dat de schroef waar je de rail mee vastzet in de onderste  groef zit tm bij een triax rail.

Geplaatst:

De rail is juist gemonteerd volgens de tekening en hij hangt als je voor de schotel staan rechts helt hij naar onder,

ik heb ook geprobeerd hem eerst op astra 3 uit te richten maar dat heb ik geen enkel signaal op de astra 1 sat finder gebruik ik van mijn ontvanger.

Ik heb nu wel beeld op astra 3 en 1 omdat ik de transporter van astra 3 heb veranderd.

Met vriendelijk groet,

Rene

Geplaatst:

jE MOET WEL ZORGEN DAT DE RECIEVER CORRECT IS INGESTELD ,INKL DISEQ PROTOCO'L/

JE MAG GEWOON EEN MERK NAAM NOEMEN ,MAAR NIET WAAR EN BIJ WIE HIJ GEKOCHT IS.

Diseq heb ik nog niet aangesloten ik doe nu gewoon de kabel per lnb, mijn ontvanger is SAB SKY 4700 HD fta ontvanger en heb zojuist terug gezet naar fabrieksinstellingen.

Ik ben al vanaf vanmorgen bezig om het werkend te krijgen de astra 1 en 3 nu is het zo het is of 1 of 3.

aangepast door Rene79

Met vriendelijk groet,

Rene

Schotel is 85 breed en 96 hoog merk naam is tevens naam van een winkel mag ik niet noemen.

Rail is deze Multiblock Triax en 4x evo single lnb

aangepast door ceesv
Link naar winkel verwijderd.

Met vriendelijk groet,

Rene

Geplaatst:

Rene, waarom heb je je vraag twee maal geplaatst. Je maakt er nu een puinhoop van. Verwacht je van ons dat we alles dubbel gaan beantwoorden?

Moderator, kunt U een van de draadjes sluiten?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...