Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, dat bedoel ik niet, met de bedrukking naar de achterzijde. Maar laat maar zoals je het eerst had want de bovenzijde heb je met de hand afgeknipt dus is toch geen referentie.

Geplaatst:

Ik heb alleen langs de lijntje afgeknipte, wat bedoel je met de achterzijde ? Ik had hem op de achter van de lnb.

Met vriendelijk groet,

Rene

Geplaatst:

Je moet hem altijd langs een deelnaad plakken. Dan heb je een referentie. Zie ook de afbeelding in bericht 100. Gebruik bij jou de horizontale deelnaad van de lnb.

Geplaatst: (aangepast)

Bericht 100 en het plaatje heb ik goed bekeken, maar mijn lnb is aan de achterkant vele male kleiner en er zit wel een verticale naad op geen horizontalen.

aangepast door Rene79

Met vriendelijk groet,

Rene

Nu begrijp ik het helemaal, en dan moet de bovenste lijn van je mal waterpas komen te staan?

post-81455-0-16589400-1437424258.png

aangepast door Rene79

Met vriendelijk groet,

Rene

Geplaatst:

Sprietje dit had ik veel eerder moeten vragen aan jou, jou berekening zijn voor Valkenburg ik woon zelf in Landgraaf, plus minus 18 kilometer uit elkaar, kan de berekening toch gebruiken?

Met vriendelijk groet,

Rene

Ja hoor, 25km verschil in afstand maakt niets uit. Landgraaf ligt luchtbreed maar 14km van Valkenburg.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Top, luchtbreed is inderdaad korten. Morgen ga ik proberen de schotel uiterichten, weet nu bijna Joe het moet.

Met vriendelijk groet,

Rene

Geplaatst:

Ik heb nog een klein vraagje de Astra 1 18 mm van uit het midden van arm is neem ik aan ook tot aan het kuiltje van de lnb en niet tot aan de lnb klem.

Met vriendelijk groet,

Rene

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...