Ga naar inhoud


Goedkoopste internet provider?


Aanbevolen berichten


Het voordeligste ben je uit met een alles in 1 pakket.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik heb een 'pakket' van 0,00 euro. Mag meeliften op de verbinding van de buren. Zij hebben een 120 Mbit verbinding van UPC en zijn inmiddels met z'n twee-en. Ze surfen alleen maar en mailen een beetje. Ik moet ze helpen met computerklusjes e.d. Prima deal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mag je die mensen wel eens vertellen dat ze voor een beetje mailen veel te veel betalen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet is duur in nederland... een deal met de buren is vaak het goedkoopste, als je niet te veel surft en niet te veel eisen stelt.

De prijzen zijn inderdaad de pan uit aan het rijzen... vaste lage prijzen worden steeds hoger...

Alles in 1 is vaak duur vind ik, maar het hangt er vanaf wat je precies hebben wil uiteraard... voor mij is dat veel te duur.

 

Een goed alternatief kan mobiel internet zijn, maar dat is in NL ook erg duur zag ik, al kan het misschien soms wel voordeliger zijn dan vast internet... zeker als je niet té veel wil surfen.  In Zweden wordt die variant best veel gebruikt, en ik ben er ook erg tevreden over (als ik in SE ben, ik gebruik daar "Tre").

je moet dan je usb modem in een router pluggen die dit ondersteund (vb Dovado routers), en dan werkt het eigenlijk precies hetzelfde als ADSL internet.

Ik zie dat Delight mobile eigenlijk een prima aanbieding heeft om te internetten Surf je niet al te veel is 1 GB aan data per maand eigenlijk genoeg, en dat heb je bij hun voor 10 euro per 30 dagen...

http://www.delightmobile.nl/View/Order/Internet-Bundle.aspx

 

het enige wat ik niet begrijp, is dat je blijkbaar een code moet kiezen om de bundel te kiezen.... maar hoe kan je nu iets kiezen met een internet sim??  maar dit is maar een voorbeeld, er zullen vast nog van dit soort aanbiedingen zijn...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Alles in 1 is vaak duur vind ik, maar het hangt er vanaf wat je precies hebben wil uiteraard.

 

Maar je hebt toch ook een TV abo en een vaste telefonie abo? Tel die eens bij elkaar op.

 

Met 1 Gig ga ik niet ver komen, Ik denk een dag of 2. Ik gebruik mijn internet ook voor thuis werken.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nu een zonnet abo van 9.95 hebt zal je geen "heavy user" zijn denk ik... vandaar dat ik zoiets voorstel, en ik heb er ook bij geschreven dat dit geldt als je weinig data gebruikt.... er zijn hordes mensen die wat bankzaken regelen wat mailen en eens iets bestellen via het net.... meer niet, en dan kom je met 1 GB per maand ruim ver.

 

ikzelf zou er ook niet mee toekomen, maar daar gaat het niet over.

 

Ik kijk tv maar heb geen NL abonnement. Ik kijk Zweedse tv via Canal Digital, en dan verder kijk ik de FTA zenders uit Duitsland... Vroeger had ik een kaartje van Canaldigitaal voor Nederland 1,2 en 3, maar dat is gestopt, dus hoeft dat niet meer.... daarvoor heb ik een antenne opgehangen aan de schotelmast om deze zenders via DVB-T te kunnen zien, gratis.

Telefoon.... ik heb een nederlands nummer via Budgetphone voor 1.25 per maand, en uitbellen doe ik via het duitse DUS.net tegen lage tarieven, zodat ik ca 10 euro per jaar verbel...

Internet via telfort, waar ik momenteel 21.50 per maand voor betaal (30/3 abonnement, VDSL)

 

Voor MIJ is een alles in 1 veel te duur.... tv zenders die duur zijn en waar ik niet op zit te wachten, en die ik wel wil ontbreken, bovendien is telefoon ook duur... ik ben veel goedkoper uit door zelf alles samen te stellen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even op een paar vergelijkingssites kijken en dan kom je uit bij canaldigitaal oftewel online 30/3, tenzij je spartaans 10/1 internet genoeg vindt, dan kun je nog iets goedkoper uit zijn.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook niets goedkoper... ca 20 euro ben je kwijt  ook bij telfort....  vandaar mijn voorstel voor mobiel internet. Maar daarvoor moet je uiteraard ongeveer je dataverbruik weten zodat je niet bedrogen uitkomt, en het achteraf toch duurder wordt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...