Badeyah Geplaatst: 20 juli 2015 Geplaatst: 20 juli 2015 Zelf heb ik dit ook meegemaakt bij het flashen van mijn Gigablue 800 eu+ met OpenAtv en een reboot gedaan. Maar volgens mij is dit vaker gebeurt met verschillende hobbyisten. Je kunt simpelweg een andere image flashen. Ik heb nu het originele firmware, Openmips. Bevalt uitstekend en is niet zo groot. Het enige wat ik extra heb geinstalleerd is, een IPTV player, en een oscamupdater. Wat ik toendertijd heb gedaan was, alles afkoppelen en overnieuw flashen.(geen online) Een ander mogelijkheid is de settingslijst van Henksat uploaden, of alleen met Putty, commando's init 4 en 3 ingeven. Het beste is, je backup terugzetten, of een andere image flashen. Zogezien iemand anders dit voor jou heeft gedaan, moet de persoon tenminste de settings hebben opgeslagen.
Tonskidutch Geplaatst: 20 juli 2015 Geplaatst: 20 juli 2015 badeyah, wat adviseert u de vraagsteller nu...? havejan heeft openatv en dat werkt gewoon omdat er een epg probleempje is ga je geen image wisselen en vooral geen backups herstellen waar het probleem ingebouwd kan zijn (daar hij er de ballen verstand van heeft weet hij ook niet of die backup bruikbaar is, laat staan hij weet hoe een backup gemaakt wordt) OpenATV heeft ook een download feed voor extra plugins en software daar is gegarandeerd de XMLTV of EPG import bij die correct ingesteld werkt op elke enigma2 kist Second Life Mungo Parker
Badeyah Geplaatst: 20 juli 2015 Geplaatst: 20 juli 2015 Zoals ik lees heeft hij een online update gedaan. Volgens mij kan hij degelijk wat. Om te beginnen kan hij kijken of er een oude backup (lokaal) aanwezig is. Dan moet hij onder software management kijken, natuurlijk. Ik ga ervan uit dat degene die alles heeft geinstalleerd, een goed werkend backup heeft gemaakt. Doe ik bijna altijd voor een ander, die vooral nieuw begint met zo'n ontvanger. Ik geef toe, dat het een beetje rigoureus om meteen een ander image te flashen.
satje4U Geplaatst: 26 juli 2015 Geplaatst: 26 juli 2015 waar woont Havejan? satje4all Gigablue Quad HD Plus
havejan Geplaatst: 5 november 2015 Auteur Geplaatst: 5 november 2015 sorry was ff van de wereld het probleem is ondertussen "opgelost" lees geidentificeerd het heeft te maken met de cam 2.3.0 die telkens "verdwijnt" probleem was er tot vorige week nog steeds af en toe, heb van de week een nieuw image geflashed ben benieuwd of het ondertussen echt verholpen is. heb overigens wel een probleem met een slecht werkende EPG. ben er nog niet achter waar dit nu aan ligt overigens woon ik in de Elzas (frankrijk)
Satbakker Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 EPG is hier vaak ook een frustratie, vooral met ingestelde timer opnames volgens de EPG. vaak klopt deze niet waardoor een opname 5 min. te laat begint of te vroeg eindigd. Wel heb ik opgemerkt dat dit niet bij alle zenders het geval is. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen