Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze hebben nu de meeste al te pakken met mezzo Hd enz daar kun je al niks meer mee met die nieuwe ci module is het helemaal brak en zeker als ze ook nog eens dadelijk de + aanzetten

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Nee joh, dat gewissel van codering, kaart en CI is bedoeld om jou vrije toegang te geven en je servertje eenvoudiger op te kunnen zetten.

Van sid beperkingen heb je ook geen last meer en de extra codering komt voor jou ook te vervallen.

Niets om van wakker te liggen.. :)

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Je bedoeld waarschijnlijk dat mezzo HD enz terug met cccam open is . Dat klopt idd, maar ik heb er nog niet achter gezocht ,nstaat volgens mij ook nog niet op het net . Als iemand heeft mag altijd vrijgeven .

Geplaatst:

Een broodje aap verhaal.

Voor de maffia servers is de extra codering een gepasseerd station met de huidige systemen.

De hobbyist ploetert verder en als de oplossing publiek komt is het meteen over en sluiten.

Vult u rustig aan !!!

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Waarschijnlijk wel maar het is pas met zekerheid te zeggen als je het eerst hebt uitgeprobeerd. En dan bedoel ik voor wat langere tijd hebt uitgeprobeerd want het kan twee maanden goed gaan en dan ineens heb je twee dagen lang dat het beeld telkens stil staat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...