Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 (aangepast) Ja..is line out...zal er straks een foto van plaatsen. Het is echt een prima toestelletje. Dan hier de foto: 31 januari 2016 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 ziet goed uit, thanks Coles Corner Richard Hawley
Orgeldandri Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Ik heb de Dabman 10. Heeft plakantenne tegen de voorruit. Ben vanuit Waasland naar De Panne gereden. Vrt-mux is perfect te ontvange. Radio werkt via aux en via een ingebouwde FM zender. Ben er heel tevreden over.
Tonskidutch Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 dat ding heet Denver DAB+ en niet Dabman10 Coles Corner Richard Hawley
Psychosammie Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Ook niet correct http://www.denver-electronics.com/denver-dab-10/ Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 30 juli 2016 Geplaatst: 30 juli 2016 ik geloof het ligt aan welke shop je opent en in welk land je surft... mijn voorbeeld uit xxxx .no was Denver Dab+ maar we weten welke bedoeld werd... ik heb enkel een sigarettenaansteker voor de 12 V voeding en die is in gebruik, jammer Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 30 juli 2016 Moderator Geplaatst: 30 juli 2016 Een 12 Volt sigaretten aansteker 3-weg stekker aanschaffen? Het merk Voiture dat je pleegt te rijden, heeft die nog een 12 volt aansluiting in het handschoenenkastje. (Die voor de zaklantaarn) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 30 juli 2016 Geplaatst: 30 juli 2016 (aangepast) ah, nog nooit geopent gehad heb geen handschoenen tenminste in real life 30 juli 2016 aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
Sverige Geplaatst: 1 augustus 2016 Geplaatst: 1 augustus 2016 daarom noem ik dat vak het "revolvervak".... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 eh, overigens de Pure One mini 3 is nu als vervanging op de markt EN goedkoper of die net zo goed geluid geeft qua speaker weet ik niet Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 6 november 2016 Moderator Geplaatst: 6 november 2016 Ik heb gisteren een klein DAB+ ontvangertje gekocht, een Lenco PDR-04, om eens te kijken wat je ervan mag verwachten. Oortelefoon aansluiting verbonden met de aux van de wagen. Het geluid is super, je hoort duidelijk een verschil tussen de fm zenders en de DAB zenders. De antenne situatie is niet geweldig, de oortelefoon kabel (nu aux kabel) werkt namelijk als antenne. De telescoop antenne wordt dan geacht ingeschoven te blijven. Ik ga nu de Denver DAB-10 bestellen, daar zit een externe antenne aansluiting op, waardoor ik de achter zijruit met een plak antenne kan gebruiken. Eens kijken hoe in de regio dan de ontvangst is, in huis met de Lenco is het resultaat al redelijk. De luidspreker van de Lenco is een prul, met oortelefoons is het geluid prima. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen