Ga naar inhoud


uitfasering oude decoder techniek


vrijheid

Aanbevolen berichten

Toch hoop ik dat Canal Digitaal gewoon blijft bestaan, de beeldkwaliteit ervaar ik hier als uitstekend. De prijs voor een familie pakket vind ik redelijk,maar als CD besluit om bepaalde hardware verplicht te stellen ben ik vertrokken en gebruik ik mijn schotel slechts voor buitenlandse zenders.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


IPTV heeft ook een prachtige qualiteit

mijn kollegee in Duitsland hebben allemaal Amazon Prime en ook die levert zo als Netflix on demand

 

overigens de nieuwe decoder techniek is natuurlijk al gepresenteerd op de ANGA Kabel

Fixed Dual FBC Tuner
Pluggable Dual S2/C/T/T2 Tuner en razendsnel zappen

The Telepath

Fritz Kalkbrenner

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De komende ontvangers van M7 zijn wel degelijk hybride toestellen en zullen geschikt zijn voor Satteliet, IPTV, en TV on demand.

 

 

Korean technology company, Kaon Media, has bagged deals from M7 Group, a Pan-European satellite operator in Luxembourg and Telefonica, Spain-based telco. Kaon Media will supply IPTV set-top boxes to M7 for the online.nl platform. Kaon will supply DTH set-top-boxes to Telefonica Chile.

Kaon will also be supplying M7 with set-top-boxes for the group’s next generation TV service platforms from first quarter 2015. Telefonica plans to launch the next generation DTH hybrid model in Brazil in 2015 and Kaon will also be supplying new hybrid set-top-boxes in Nagra security environment.

“We are pleased to partner with Kaon as one of the leaders in the set-top-box market for our new IPTV platforms. With Kaon, we were successfully able to provide our customers with the ultimate IPTV experience in extremely short timescales,” said Ron Paans, Technical Director of M7 Group in Luxembourg.

“We are looking forward to expanding our relation to Kaon on the basis of excellence in achievement in Chile,” said Javier Lucendo, Head of video services development of Telefonica SA.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat m7 zo snel seca zal stoppen. Ze hebben veel expats, en nu ze officieel buiten nederland te abonneren zijn, zou het voor m7 een domme zet zijn.

Veel zal afhangen, vrees ik, wat de content providers M7 zal opleggen, en hoe het huidig systeem verder misbruikt zal worden. Misschien herhaald de geschiedenis zich en zal misschien de 4K zenders enkel in de nieuwe orca codering zijn.

Misschien zullen hun 4K setop boxen enkel orca aankunnen.

Maar ik heb nog geen m7 setop boxen gezien die 4K aankunnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...