Ga naar inhoud


vuduo2 met ziggo module geen beeld op hd kanalen


Jaap45

Aanbevolen berichten

heb in mijn vu duo2 een ziggo module met smart kaart geplaatst laat wel de zenders in alles keurig op rij begind met de hd zenders maar laat de hd niet zien wie weet raad ?

aangepast door wiz
onderwerp aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


heb in mijn vu duo2 een ziggo module met smart kaart geplaatst laat wel de zenders in alles keurig op rij begind met de hd zenders maar laat de hd niet zien wie weet raad ?

Ziggo gebruikt een Irdeto codering. CCcam kan deze codering decoderen.

Dus mijn advies is: 

1) Haal die ziggo module eruit.

2) Wanneer de orginele image er nog op staat: VU+ gaan flashen met een alternatieve image ( aanrader: openpli VU+ duo 2 http://openpli.org/download/vuplus/vuduo2/ )

3) Installeer als softcam CCcam ( kan ge-installeerd worden, wanneer de VU+ een internet verbinding heeft )

4) Steek de ziggo smartcard met de chip naar beneden in één van de smartcard sloten.

5) En kijken maar

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@paardengek

Ik deel die mening. CI+ wordt standaard door de VU+ Duo2 niet gelezen. Als alleen Ziggo gekeken wordt op de VU+ is CCcam prima te gebruiken. Zit er echter ook een smartcard van Canal Digitaal in dan is OScam wellicht een stabielere optie. Toegegeven: je kunt natuurlijk een CCcam.prio bij CCcam plaatsen, maar dat ga je de aankomende maanden wellicht steeds moeten editen omdat steeds meer zenders de Viaccess ECM's meekrijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...