Portuuno Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Geplaatst: 28 juli 2015 Wat een uitvinding Tonski! Eitje nu. Wel blijft : file not exist etc. boven in DVBAPI staan na saven.. Herstarten Oscam is toch middels CAM centre > herstarten Cam > start Cam?? Daarna staat er een groene vink bij. Dat meer rumoer is dat letterlijk herrie of is het figuurlijk met meer data etc. Leer inderdaad heel veel bij, kost wel enige moeite op 2,2K KM. Donpedro krijgt ook gelijk, Webinterface is al mijn grootste vriend voor instellingen Oscam. Alhoewel ik de inhoud van de files nog niet begrijp.
Tonskidutch Geplaatst: 28 juli 2015 Geplaatst: 28 juli 2015 (aangepast) als je via de files die zaken aanpast en dus opslaat middels save button moet ook dat eene bestand herkent worden kijk dan even met dcc of op de map etc/tuxbox/conf die oscam.dvbapi aanwezig is maar je wordt langzaam aan een kenner. succes je moet wel het beeld uit post 29 gebruiken > daar waar restart staat, dat is herstarten Oscam en niet via de VU+ menu"s 28 juli 2015 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
donpedro Geplaatst: 28 juli 2015 Geplaatst: 28 juli 2015 (aangepast) Wat een uitvinding Tonski! Eitje nu. Wel blijft : file not exist etc. boven in DVBAPI staan na saven.. Herstarten Oscam is toch middels CAM centre > herstarten Cam > start Cam?? Daarna staat er een groene vink bij. Dat meer rumoer is dat letterlijk herrie of is het figuurlijk met meer data etc. Leer inderdaad heel veel bij, kost wel enige moeite op 2,2K KM. Donpedro krijgt ook gelijk, Webinterface is al mijn grootste vriend voor instellingen Oscam. Alhoewel ik de inhoud van de files nog niet begrijp. Ik ken ook niet alle instellingen die Oscam ons geeft, maar soms is het gewoonweg proberen met 'vallen en opstaan'. En natuurlijk veel leeswerk en volgen van forum topics hier in het subforum Oscam. Je kunt Oscam trouwens ook herstarten vanuit de WebIF, zie plaatje Leer je gewoon aan om na elke wijziging van welke setting dan ook, Oscam te herstarten. 28 juli 2015 aangepast door donpedro VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS
Tripleboy Geplaatst: 28 juli 2015 Geplaatst: 28 juli 2015 Eenmaal op orde loopt Oscam werkelijk als een speer, allen de leerperiode is een nadeel, maar dit is eenmalig. Blij dat van CCcam af ben nu. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Tonskidutch Geplaatst: 28 juli 2015 Geplaatst: 28 juli 2015 dat zeg ik herstart Oscam en voor sommigen zeg ik blijf vooral klooien met CCcam want we kunnen u niet helpen met CCcam maar u kunt zichzelf helpen, door het eens te proberen met Oscam dat is natuurlijk geen honderdjaren toestand en ook als over enkele maanden de providers weer eens heel zoutig wat anders op tafel zetten so be it. op dit moment gaat niks stabieler maar de ci+ modulen komen met rasse schreden nader (lees maar eens de sky duitsland gebruikers en hun opties / ervaringen in vrije enigma2 receivers) I Am Gone Love You JESTOFUNK
Portuuno Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Geplaatst: 28 juli 2015 Ok, staat er in, via Webinterface, restart.. Wat een massjien zeker..! Zal zo eens kijken naar zap tijd etc. De boog kan niet altijd gespannen staan, B.B.H.H...
Portuuno Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Geplaatst: 28 juli 2015 What about (Tonski): Dat meer rumoer is dat letterlijk herrie of is het figuurlijk met meer data etc.
Tonskidutch Geplaatst: 29 juli 2015 Geplaatst: 29 juli 2015 Morgen, ja dat was figuurlijk met data ik heb dat al eens gelogd een jaar of twee geleden (gelogd = realtime requests en output van de softcam vasthouden) Overigens loggen zelf kost ook speed maar dat terzijde. de requests zijn bij cs357x lager en de output ook De voornaamste reden is, omdat de cs378x eigenlijk bedoeld is voor communicatie tussen verschillende servers (bevestigd door onze expert theparasol) en een beetje overkill om je kaartje te runnen. Voornaam is natuurlijk dat je vooral geen CCcam Clients op dezelfde poort laat zeuren voor/om gegevens en de cs3##x haar eigen poort geeft. Maar hopelijk gaat u nooit meer met CCcam in zee. (het is trouwens veel te koud vandaag om in zee te gaan) I Am Gone Love You JESTOFUNK
Tripleboy Geplaatst: 29 juli 2015 Geplaatst: 29 juli 2015 Vandaag even vergeleken met cs357 en cs378, maar verschil merk ik niet, ik heb een gigabit netwerk liggen, server is de solose, de client is de duo 2 voor de test. Zappen is even snel, denk 1 seconde bij gecodeerde zenders, fta is instant op de duo2. Nu weet ik niet welke ik laat aanstaan. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Portuuno Geplaatst: 29 juli 2015 Auteur Geplaatst: 29 juli 2015 Even een dag of tien geen output op het forum mijnerzijds. Daarna weer wel uiteraard!! Input geen probleem Tot dan!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen