Johan45 Geplaatst: 28 juli 2015 Geplaatst: 28 juli 2015 Omdat het toch kommertijd is heb ik een recent defect geraakte lnb gesloopt om eens te zien wat er aan de hand kan zijn. Oorzaak drank volgens mij, wat denken jullie.? Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 28 juli 2015 Geplaatst: 28 juli 2015 Zo, nu is hij dat klotsen in zijn buik ook kwijt.
Johan45 Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Geplaatst: 28 juli 2015 Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ie op de Astra2 op 28.5 gericht stond. Het is toch geen kanaal zwemmer. ! Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 28 juli 2015 Geplaatst: 28 juli 2015 Ach in Nederland heb je last van water, in Spanje van de zon. Daar smelten de lnb's tijdens de sun outage als de zon precies achter de satelliet staat.
Johan45 Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Geplaatst: 28 juli 2015 In Nederland hebben we ook last van de zon. Zo een foto heb ik hier al lang geleden eens geplaatst. De reacties van ongeloof waren niet van de lucht toentertijd. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Geplaatst: 28 juli 2015 Ach in Nederland heb je last van water, in Spanje van de zon. Daar smelten de lnb's tijdens de sun outage als de zon precies achter de satelliet staat. Zomer 2005 moet dan wel een Spaanse zomer geweest zijn. Deze lnb kwam ik tegen bij een kennis. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen