Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vroeger had je Tv10 Gold, ik vondt het wel een leuke goede zender.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Don't mention the war!

Ja, daar noem je wat, Fawlty Towers ! Dat is toch wel een heerlijke klassieker hè  :) .

Maar ook serie's als Bottom, Blackadder, Are you being Served, Dad's Army, Men behaving Badly, One foot in the Grave, Only Fools and Horses, om er maar een paar te noemen... Daar kan ik echt menig avondje wel mee vullen hoor  :D

Geplaatst:

En nu we toch bezig zijn: 

Daar kan ik echt menig avondje wel mee vullen hoor  :D

En met deze dan toch ook ... ;)

c2fd2f1985bccb557f791ee8acaff225.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Uiteraard Gene, the Fallen Madonna with the Big Boobies  :D  

Ik heb ze trouwens ooit nog eens live gezien ('Allo 'Allo! bedoel ik hoor, niet de boobies  :lol:   ) Was op de pier in Blackpool, echt ontzettend leuk !

Geplaatst:

Ik stem voor Coronation Street.

Elke dag 1, kunnen we tig jaar vooruit met wat er al is... :grin: :grin:

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

• 3 weken later...
Geplaatst:

Toch zijn een aantal van die leuke oude dingen op de duitse zenders af en to nog wel te zien. Ik heb daar even geleden nog naar Married with... en Alf zitten kijken. Zijn ze daar wel goed in op de duitse tv, herhalen...

Maar ja, wel nagesynchroniseerd.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Volgend jaar, na 25 jaar(!) vervolg van de serie Twin Peaks.

Kijk ik reikhalzend naar uit.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Geplaatst:

Die was in aflevering 1 al dood:-)

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Geplaatst:

Vroeger hadden we op zo'n ronde beeldbuis in de jaren 50 de serie "Morgen gebeurt het" met Ton Lensink als professor Plano

Professor Plano deed vanuit een observatiestation onderzoek naar de bewoners van de planeet Hyperion en zocht kontakt met vogelman 3.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

• Moderator
Geplaatst:

Ton Lensink ken ik nog als de tovenaar uit TiTa Tovenaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Vond op YouTube nog een stukje van Morgen gebeurt het met een nog hele jonge Tita tovenaar.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...