Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag zijn er twee automatische updates geweest: KB890830 en KB3124263.

Toch even gechecked hoe het met mijn restore points zit.

Ik meen mij te herinneren dat bij W7 bij elke windows update automatisch restore points werden aangemaakt.

Bij bovengenoemde updates is dat bij mij in ieder geval niet gebeurd.

Toch maar bijhouden met de hand?

• Reacties 212
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Vandaag zijn er twee automatische updates geweest: KB890830 en KB3124263.

Toch even gechecked hoe het met mijn restore points zit.

Ik meen mij te herinneren dat bij W7 bij elke windows update automatisch restore points werden aangemaakt.

Bij bovengenoemde updates is dat bij mij in ieder geval niet gebeurd.

Toch maar bijhouden met de hand?

excuses, fout van mij.

CC Cleaner laat alle restore points zien BEHALVE de laatste. Even niet opgelet.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Heb je links beneden show more restore points aangevinkt staan? Zonder dat geeft hij er bij mij ook 1 maar zodra ik de boel aanvink komen er 3 restore points bij.

post-32875-0-08504400-1454092561.jpg

Geplaatst:

Neen, echt 1.

Ik had zo'n 5 restore points en een disk space usage, die ruim voldoende was voor nog veel meer.

Wat deze update doet, is mijn ingestelde disk space usage minimaliseren (hij was nu een aanzienlijk stuk kleiner geworden), zodat er nog 1 restore point kan overblijven, nl het bij de update door Windows aangemaakte.

Daarmee verdwijnen vanzelf de eerdere, deels door mij aangemaakte, restore points. Tevens verandert windows dus de door mij ingestelde disk space usage.

Geplaatst:

Ik heb er 6 staan, dus geen probleem hier.  Staat op 4% te gebruiken ruimte

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Dan is misschien jou ingestelde waarde te groot voor het opslag medium wat erin zit.

Ook niet het geval. Ik heb al eerder gezegd dat ik voor herstelhandelingen meer en meer ga vertrouwen op alternatieve software. Deze waarneming versterkt dat alleen nog maar.

Geplaatst:

Punt is dat ik dit nog niet heb meegemaakt bij andere mensen en ook niet hier in huis, dus kan ik er weinig mee. Ook als je Google gebruikt vind je hier bar weinig van terug dus het probleem bestaat vrijwel niet.

Het probleem ligt dus bij je eigen computer zo lijkt, misschien is er andere software wat de restore points deleted zoals een defragger bijv., Diskkeeper had daar ook een houtje van voorheen.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ai, wat eng  Tonski met Windows 10 :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst: (aangepast)

en leert van nieuwe expedities en dus ervaringen

ik moet nog heel veel truukjes onder de knie krijgen, maar rete snel is het wel op m"n 8200

aangepast door Tonskidutch

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst: (aangepast)

parbleu,

mijn Canon G11 is niet een onder de gelukkigen met drivers voor win10

zal eens de opslag chip aan een usb poort hangen

niets

dat is mooi kloote dus

aangepast door Tonskidutch

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Bijzonder aangezien canon over de powershot icm windows 10 dit op hun support site gedeelte heeft staan:

Dit product is compatibel met het geselecteerde besturingssysteem, maar er is geen stuurprogramma vereist om het product met een computer te verbinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...