Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De meeste problemen komen voort uit de upgrades van 7 naar 10 dit omdat de meesten een computer met Vista hadden gekocht wat niet beviel en zodra ze de kans kregen gelijk hebben geupgraded naar Windows 7.

De meeste computer bedrijven hebben daarom nu een lijst online staan met de modellen die Windows 10 ondersteunen. Dus kijk even of jou model erbij staat.

• Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Deze is nooit vista geweest, die ellende heb ik me bespaard toen met vista, dit is een acer i5 van ongeveer 3 jaar oud

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst: (aangepast)

Heb dus een desktop versie M4610G en staat er niet op...

Wat me wel opvalt, eerst was mijn W7 64bit, nu is het W10 32bit geworden????

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Dat de pc niet ondersteunt zou worden zou ik heel sterk vinden. Misschien dat Acer het niet doet, maar dat is een ander verhaal. Acer zou als goed bedrijf zijnde de juiste drivers moeten leveren, daar hebben ze blijkbaar geen zin in.

Een upgrade van een 64 bit naar 32 bit is onmogelijk (en omgekeerd). Dit zou altijd een nieuwe installatie moeten zijn.

Ik zou in jouw geval een hele verse installatie doen, en als je 4 GB of meer hebt de 64 bits versie.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Het huis staat hier vol met diverse Acers en raad per direct aan alles wat niet in de ondersteunde lijst van Acer staat met rust te laten tenzij je graag problemen wilt. Windows 10 lost dat echt niet op, het is een OS en geen wondermiddel.

Google eens op je eigen model Acer en dan Windows 10 erachter zetten, heel misschien hebben sommige niet ondersteunde modellen een 3eparty oplossing.

Geplaatst:

post-50560-0-13803000-1440579523.jpg

Zou moeten kunnen of niet?

Geplaatst:

attachicon.gifKnipsel.JPG

Zou moeten kunnen of niet?

Het zou zeker moeten kunnen. Een i5 is krachtig genoeg en je hebt genoeg geheugen als basis. Je ziet nu wel meteen het negatieve effect van een 32 bits systeem (beschikbaar geheugen). Dit kan overigens ook een deel van de traagheid kunnen verklaren.

Misschien heb je nog een extra harde schijf liggen om een test installatie te doen. Kijken of alles goed loopt.

Overigens prefereer ik wel een nieuw topic bij verdere vragen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Hoe heb je geprobeerd te upgraden want jou computer is wel degelijk 64bits?

Ik heb een upgrade gedaan, gewoon via het icoon rechtsonder in beeld, gereserveerd en toen w10 klaarstond, w10 over w7 Pro laten zetten, vandaar dat ik het raar vind dat het nu dan ook een 32bits geworden is, terwijl w7 de 64 bit was.

Maar zal eens een verse installatie doen, en dan zien we wel weer verder, was eigenlijk niet de bedoeling, omdat de w7 perfect liep.

Maar omdat het op de nieuwe laptop wel goed draaide, ging ik er vanuit dat het op de desktop ook goed zou lopen, heb ik het maar geriskeerd, alleen wat tegen gevallen dus..

Geplaatst:

Bij mij werkte dat ook helemaal niet vanaf Windows 8.1, er zitten heel veel fouten in die installer en van 64 naar 32 is wel erg dom. Velen moeten de Windows MediaCreationTool gebruiken om te kunnen upgraden anders lukt het gewoonweg niet.

Gebruik deze tool eens, maar wel eerst je systeem terug zetten naar 7, dit kan via de settings. https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Geplaatst:

Maar het werkte wel goed op die Acer.

Geplaatst:

Eenmaal geactiveerd hoef je de key niet meer op te slaan.

Heb gisteren de boel opnieuw fresh windows 10 erop gezet en alle vragen over "activeringscode" gewoon beantwoorden met nu niet, overslaan.

Hij vroeg het me op 2 momenten tijdens de installatie van 10 maar toen de installatie helemaal klaar was bleek windows 10 gewoon geactiveerd te zijn. De sleutels worden opgeslagen bij de microsoft servers en als je windows installatie contact maakt met hun servers activeert hij uit zichzelf. Ideaal hoor!

Geplaatst:

Op een acer, waar een technical preview opstond, is die tijdje geleden gegaan naar win 10 pro, en zeurde die over activeren.

Toen ik in die apps zat te prutsen, moest het aanmelden gaan via een hotmail adres. ik had een die ik al meer dan 10 jaar niet meer gebruikte, maar het lukte. de dag erop, win10 geactiveerd. Is het door de koppeling van dit msn adres of iets anders, ik ben er nog niet uit.

Wat die bleutooth betreft zijn het bleutooth receivers om aan een versterker aan te sluiten en telefoons. Dit lukt vooralsnog geen meter.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...