Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij zeggen wat ik fout doe? Heb de strsh nova-au file van http://www.doet_er_niet.toe/ gehaald. Met Gold 1.4 keurig eerst de eeprom beschreven en daarna de pic met mijn mastera 2. Echter op mijn Grundig krijg ik geen beeld. Wat doe ik fout???<p>[ 02-12-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Geplaatst:

nova is naar het coderingssysteem IRDETO2 gegaan en die kan je niet zo 123 kijken.

het systeem is (vooralsnog) kaart gebonden dus je hoeft niet persee een nieuwe ontvanger of cam te kopen maar je moet wel een asc2.1 kaart hebben. deze schijnen al (illegaal) vollop verkocht te worden maar tegen aanzienlijke prijzen.<p>dus helaas en... maybe in due time...<p>mvg

Geplaatst:

Bedankt Radxnl. Het scheelt weer een hoop gezoek. Echter ik heb ook een origineel nova kaartje, maar dacht een leuke aanvulling te hebben, omdat deze -wat-doet.zip veel extra providers met zich meedraagt, die we dan ook kunnen bekijken. Zijn er nog mogeljkheden??

Geplaatst:

is het een werkende kaart, dus irdeto2, of een oude asc 1.2 kaart ???<p>mvg

Geplaatst:

Het is een nieuwe werkende kaart, waarvoor nu nog maandelijks voor betald wordt..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.