looney2 Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 (aangepast) Vraag, Hoe herken je een buitenlands ( uit België ) IP adres. Want als ik wil kijken via foxsports go, krijg ik melding dat ik vanuit buitenland wil kijken. Foxsports mailt dat ik een buitenlands IP adres heb. Ik woon in Nederland. Provider is EDPnet. Via speedtest .net kom ik uit op Amsterdam. 31 juli 2015 aangepast door looney2 HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
abmg Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Je kunt met ARIN WHOIS Database Search de provider opzoeken: http://whois.arin.net/rest/customer/C02356055 Daar blijkt het een Russische provider te zijn. Op Wikipedia staat er meer over: https://nl.wikipedia.org/wiki/EDPnet Hoe kom je erbij hier internet af te nemen?
Moderator ceesv Geplaatst: 31 juli 2015 Moderator Geplaatst: 31 juli 2015 Hmn, virusje? Kijk je via een proxy? Op dit moment geef je de indruk in Nederland/België te zijn, registrar is België IP range zou België zijn. Wanneer je sec naar je IP kijkt geeft Google informatie daarover dat je in België zou zitten. Ander google output zegt free online Nijmegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 1 augustus 2015 Beheerder Geplaatst: 1 augustus 2015 Vraag, Hoe herken je een buitenlands ( uit België ) IP adres. Want als ik wil kijken via foxsports go, krijg ik melding dat ik vanuit buitenland wil kijken. Foxsports mailt dat ik een buitenlands IP adres heb. Ik woon in Nederland. Provider is EDPnet. Via speedtest .net kom ik uit op Amsterdam. Jouw IP adres komt uit in Ninove Belgie. Daar is je providers hardware gevestigt. Een vreemde situatie daar je de dienst wel op de Nederlandse markt afneemt. Provider maar eens bellen dus en hen het probleem voorleggen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
looney2 Geplaatst: 1 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2015 <<<<<Hoe kom je erbij hier internet af te nemen>>>> Ik woon veraf (6 km) van centrale . de enige die mij het maximale haalbare (3 Mbit) wou aanbieden was EDPnet. KPN zegt het is niet mogelijk en houd het op 1 Mbit voor mijn lijn. Heb sinds aansluiting 11-11-2009 geen enkele uitval gehad, en altijd stabiel de 3 mbit verbinding gehad. Dan heb je geen andere optie. en ben gezien de omstandigheden tevreden HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
looney2 Geplaatst: 1 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2015 <<<<<<Kijk je via een proxy?<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Nee hoor, Alleen als ik via netwerk, foxsports go wil/moet kijken HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
looney2 Geplaatst: 1 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2015 <<<<<<<< Jouw IP adres komt uit in Ninove Belgie. Daar is je providers hardware gevestigt. Een vreemde situatie daar je de dienst wel op de Nederlandse markt afneemt. Provider maar eens bellen dus en hen het probleem voorleggen.>>>>>>>>>>>>> Heb ik al gedaan, maar antwoord laat soms bij hun wel eens op zich wachten. Zal wel dik na het weekend worden. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
looney2 Geplaatst: 3 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2015 ik heb dus een reactie van mijn provider ontvangen. Wij willen u vriendelijk melden dat wij uw huidig IP gecheckt hebben en u krijgt een NL IP-adres. De geolocatie van uw IP staat dus als Nederland ingesteld. Wij raden u aan om de helpdesk van Foxsports te contacteren indien u het probleem blijft ervaren. wel wie weet wat. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Moderator ceesv Geplaatst: 3 augustus 2015 Moderator Geplaatst: 3 augustus 2015 Je huidige IP adres is nog onveranderd, nu is het afwachten of je IP adres een andere locatie tag krijgt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sverige Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Misschien moet je de stekker er eerst eens uit trekken,even wachten en weer aansluiten, zodat je een nieuw IP adres kan krijgen? - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
looney2 Geplaatst: 4 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2015 Misschien moet je de stekker er eerst eens uit trekken,even wachten en weer aansluiten, zodat je een nieuw IP adres kan krijgen? Heb ik ook al vaker en over langere perioden geprobeerd (10 ,20 30, soms een uur), krijg telkens zelfde IP adres terug HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
De_Perre Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 nou, sommige ISP's geven fix IP adres of een lease > 24 uur Dus, geduld is dan echt wel aangewzen [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Moderator wiz Geplaatst: 4 augustus 2015 Moderator Geplaatst: 4 augustus 2015 dat ip adres zal niet wijzigen. De isp meldt dat dit ip adres nu geografisch zich in nederland bevindt. Je zou contact kunnen opnemen met foxsports en de mail van jouw provider aan hun doorsturen. Er zijn verschillende bronnen die ip adressen geografisch bijhouden en niet allemaal zijn even accuraat. Zoek maar eens op geo ip, en dan zul je zien dat er diverse geo ip bronnen zijn en niet allemaal even accuraat. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
iemand Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Hang er eens een ander modem aan = ander mac-adres dus een ander IP-adres. Of wijzig het mac-adres van het modem; sommige types kennen die functionaliteit (bv FritzBox) gr. Erik
looney2 Geplaatst: 5 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2015 >>>>De isp meldt dat dit ip adres nu geografisch zich in nederland bevindt. Je zou contact kunnen opnemen met foxsports en de mail van jouw provider aan hun doorsturen.<<<<< Heb ik al gedaan echter, het antwoord laat op zich wachten. >>>> Zoek maar eens op geo ip, en dan zul je zien dat er diverse geo ip bronnen zijn en niet allemaal even accuraat.<<<<<< Heb ik gedaan en idd de een wijst België en de ander Nederland aan mag ik hier uit afleiden dat diegene die Nederland geven Software gebruiken die bij de tijd is en/of beter ontwikkeld is? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen