looney2 Geplaatst: 8 september 2015 Auteur Geplaatst: 8 september 2015 ik kreeg het met de proxy toen wel voor elkaar....zou je kunnen testen natuurlijk Proxy Server Adres http://proxy.edpnet.nl Poort 8080 Bedankt voor de tip, ik zal het eens bekijken. Maar ik kijk prima via een vpn. kreeg deze gratis (zolang mijn abo loopt) van mijn usenet provider. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
looney2 Geplaatst: 8 september 2015 Auteur Geplaatst: 8 september 2015 Ik heb als laatste poging zelfs even een "dreigbrief" gestuurd, waarin ik meld mijn abonnement op te zeggen vanwege hun onbeschofte houding. En wat denk je.................................................................................................................. HA HA HA HELEMAAL GEEN REACTIE!!!!!!!! Vraagje: Heeft er Überhaupt wel eens iemand de laatste tijd een antwoord gekregen van flopssports na het invullen van een contact formulier/ verzenden e-mail ? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
looney2 Geplaatst: 3 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2015 (aangepast) Zo een paar weken met vakantie geweest. Kreeg op de dag van mijn vertrek een mail van flopsports. Sorry voor late reactie door fouten in e-mail adressen??? is bericht en antwoorden langs elkaar gelopen. Als ik nog interesse had wilde ze het door sturen naar de betreffende afdeling om het uit te zoeken, als ik dat goed vond moest ik maar reageren. Ik heb gereageerd, dat ik toch met vakantie ging en het wel wilde afwachten, wat hun bevindingen zouden zijn...... EN JE RAAD HET NATUURLIJK AL............ NOG STEEDS GEEN ANTWOORD :laugh: nog iets vreemds,, de betreffende laatste mail van flopsports is plots verdwenen in mijn mailbox zowel op telefoon, tablet, de pc, als ook op server provider. Zou men een mail sturen die zich zelf verwijderd na een bepaalde periode? Ik heb vaag ergens in mijn achterhoofd dat ik ooit zoiets gelezen heb, dat dat mogelijk is. 3 oktober 2015 aangepast door looney2 HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Prawo Geplaatst: 24 oktober 2015 Geplaatst: 24 oktober 2015 Heb je recht op een bijna gratis advocaat? Denk dan eens aan een procedure tegen Fox waarin je nakoming van de overeenkomst vordert plus schadevergoeding voor de maanden dat je niet kon kijken. Kaart in ieder geval je probleem eens aan bij de Europese Commissie. Kun je zelf en kost dan niets. Want de vrijheid van dienstverlening in de EU wordt hier geschonden. Gaat wel lang duren vrees ik, maar lijkt me dat er zo op termijn zeker iets gaat gebeuren. Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
looney2 Geplaatst: 28 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2015 ik zal er eens over nadenken. maar denk dat ik abo maar opzeg. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen