Toppert Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 Hallo Even een vraagje over het plaatsen van de e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e Hier zitten ook mappen bij voor de streams Echter als ik de e2 settings converteer naar tiTan verdwijnen deze streams Is er een manier om deze te behouden en zo ook werkend te krijgen? M.v.g. Ben nog erg blij met mijn oude kathrein VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Tonskidutch Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 als die nu geen internet stream kan weergeven die 910 omdat wezenlijke onderdelen in de firmware ontbreekt... en er ook nooit op zal komen, lijkt me dat logisch... ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Toppert Geplaatst: 2 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2015 als die nu geen internet stream kan weergeven die 910 omdat wezenlijke onderdelen in de firmware ontbreekt... en er ook nooit op zal komen, lijkt me dat logisch... ciao Dan is dat duidelijk Thanks M.v.g. VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen