lastigventje Geplaatst: 7 augustus 2015 Geplaatst: 7 augustus 2015 Hallo, IK ben nieuw op de forum Ik heb hulp nodig kan iemand mij vertellen de instellingen van de frequenties voor een satfinder wd-6933 [dvb-s2] gaat om de low / high frequenties voor astra 1 2 3 en eventueel hotbird.Tevens weet meschien iemand van jullie waar ik de nieuwste sofware kan vinden voor de wd-6933 [dvb-s2] mocht ik de vraag niet in de topic gegooit te hebben hoor ik het wel . mvg lastigventje
Moderator ceesv Geplaatst: 7 augustus 2015 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2015 9750 en 10600 wanneer je een universele LNB gebruikt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
lastigventje Geplaatst: 7 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2015 oke maar is dit voor astra 19.2 of astra 23.5 of astra 28.2 ik vraag mischien veel maar dit mijn eerste keer dat ik schotel ga uitrichten ben hier nog een dummie in gaat trouwens om een triple lnb van canaal digitaal mvg lastigventje
Moderator ceesv Geplaatst: 7 augustus 2015 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2015 Lo en High LO frequentie s voor alle satellieten gelijk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen