Ga naar inhoud


24kitchen bij CD?


Marcelmm

Aanbevolen berichten


Fake zenderlijsten?  Het moet niet gekker worden. Ik denk eerder dat dit een zenderlijst is van online.nl dus icm glasvezel en dan klopt het aanbod namelijk wel.  Je ziet ook lokale TV in dat lijstje. Die zijn alleen via glas en kabel te zien.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal digitaal heeft Food Network toegevoegd ipv 24 kitchen.

Canal digitaal heeft Retro Music toegevoegd ipv 192 tv.

Zo werkt Canal Digitaal

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wil ik niet moeilijk doen, en ik ken geen van deze zenders... maar als het omgekeerd geweest zou zijn, zou er vast ook commentaar gekomen zijn.  Er wordt altijd toevallig het verkeerde aangeboden en je wil altijd graag zien wat je net niet hebt... totdat je het dan wel hebt, en dan blijkt het totaal niets te zijn. 

Ik vraag me overigens altijd af wie er naar die 24 uurs kooktv programma's kijkt...  Ik  heb eens een poosje BBC Food gehad via CanalDigital (Zweden) en ik kon dat nou geen avondvullend programma noemen... zo even is wel eens leuk, maar op vrijwel iedere zender heb  je wel ergens een kookprogramma... dus ja... voor mij hoeft dit soort tv niet echt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat bij veel kookprogramma's altijd dingen gemaakt worden die "ik" nooit zou klaarmaken, veel te veel gedoe etc...

Ik kijk wel eens naar "Tinas Kök" een kookprogramma met Tina Nordström, ook wel "Mat Tina" genoemd (Mat=Voedsel). Het voordeel van Tina is dat ze vaak normale dingen klaarmaakt... maar dan nog, om daar een 24 uurszender mee te vullen zou voor mij niet hoeven, maar ik geef toe dat iedere uitbreiding van het aanbod een verrijking is, en je 'hoeft' niet de hele tijd te kijken zoals Johan zegt. En blijkbaar valt er dus toch wel geld te verdienen met zo een zender....  al is BBC Food toch verdwenen uit het aanbod en is gewijzigd in BBC Lifestyle, met ook andere dingen erin dan alleen "food".

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mede namens mevrouw Perdi maak ik hier kenbaar dat het heel fijn zou zijn als 24Kitchen door CD zou worden doorgegeven.

Wel op Ziggo, wel op Digitenne, waarom een extra abo nemen als het op de satelliet zit? Liever vandaag dan morgen.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...