Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een ccccm.cfg naar de dreambox wil kopiëren heb ik geen write permissie om dit te veranderen.

Heeft iemand een idee waar ik dit kan veranderen.

bijgevoegd een scherm afbeelding.

post-71861-0-74081200-1439033000_thumb.png

Geplaatst:

Hoe staan je rechten bij je pc?

Welke o.s en versie? Merkwaardig dat daar ip staat, bij mij staat de naam die ik kies voor de ontvanger.

Staat samba.cfg juist ingesteld in de ontvanger?

Ondersteund je router dit protocol? Bvb de wifi modems van de belgische kabelaar vertikt het om via die manier te werken.

Probeer anders eens total comander, filezilla of ander ftp programma. Of dcc.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik werk op een mac (os X) hier staat ook parrallels desktop op. Via ftp benader ik hem(windows). Normaal gesproken doe ik het via IdreamX daar krijg ik precies het zelfde probleem. Als ik via ftp in mijn zoekbalk op safari doe kan ik de dreambox gewoon benaderen maar zodra ik ik wil schrijven krijg ook weer precies de zelfde melding dat ik geen write permissie heb. Dus het ligt echt aan de Dreambox zelf.

Me modems ondersteunen dit wel omdat ik via me modems de dreambox benader, het maakt niet uit welk programma ik gebruik. DCC of idreamx etc ik heb geen permissie om te schrijven. Nou lees ik op internet iets over CHMOD dit is iets wat permissie toelaat in de dreambox. Maar snap niet echt hoe dit ingesteld moet staan. En hoe moet de samba.cfg ingesteld staan?

Geplaatst:

Ik lees dat je met mac os werkt, en weet niet of samba.cfg dan iets doet. Ken geen mac os.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...