Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, jammer dan. Dat heeft de verkoper van de Rebox me er niet bij verteld toen ik hem kocht, terwijl ik toch tegen hem had gezegd dat het me om de Italiaanse zenders ging. En dat ik een Tivusat kaart+CI module nodig had was hij ook vergeten te vermelden. Maar ik ben een hoop wijzer geworden dankzij alle antwoorden op dit forum. En ik heb de Italianen in HD, dan maar zonder EPG. Iedereen bedankt voor de adviezen.

(Topfield TF5000CI), Rebox RE-8220HD op Hotbird

Geplaatst:

OpenPli 4.0 geeft ook niet meer dan 24 uur EPG op RAI, en now/next op de Mediaset zenders.

ik denk ook dat de Tivusat ontvanger meer biedt.

Ooit gaf RTL 102.5 ook EPG. Die is misschien niet zo relevant bij horizontale programmering, maar hij is al ruim een jaar weg.

Toch denk ik dat ie wel is, maar alleen op gecertificeerde Tivu ontvangers.

(RTL 102.5 hoort inmiddels ook bij de Mediaset zenders.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

Vreemd dat Pli die niet geeft.

Zou deze EPG wel graag willen hebben.

Op welke manier is dat op te lossen?

aangepast door Eduard07

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Satmaat, dank je voor de tip.

Geprobeerd, maar levert geen epg op. Ontvanger staat permanent in verbinding met internet.

Geplaatst:

Edit: hij haalt nu via rytec EPG binnen. Hoe lang duurt inladen? De ontvanger loopt wat vast.

Geplaatst:

Landen.

Ik had er een aantal aangevinkt. Dat blijkt te veel tegelijk.

Heb nu eerst alleen Italy aangevinkt, en heb nu mooie, uitgebreide EPG op o.a. de Berlusconizenders. Ik had deze plug-in ook nog nooit gebruikt, maar dat gaat nu veranderen. ;)

Dank voor je voorzet!

Geplaatst:

Mooi dat je nu wel Italiaanse EPG hebt Eduard. Tof dat je dat kan doen met Open Pli. Dat zal ik met mijn Rebox niet kunnen denk ik, omdat die software meer dichtgetimmerd is. Of kent iemand nog EPG truuks voor de Rebox?

(Topfield TF5000CI), Rebox RE-8220HD op Hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...