Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik kijk Italiaanse zenders op Hotbird. LA7 is daar alleen gecodeerd te ontvangen. Heeft iemand ervaring met smartcard/abo of wat ik dan ook nodig heb om LA7 te kunnen bekijken via Hotbird?

Ik weet dat LA7 wel FTA op Atlanticbird zit. Maar ik heb een vaste schotel en er loopt maar één enkele kabel van het dak naar mijn Rebox RE-8220HD ontvanger...

(Topfield TF5000CI), Rebox RE-8220HD op Hotbird

Geplaatst:

De antwoorden die ik kreeg op mijn vraag naar ontvangst van Rai1, 2 en 3 in HD hebben ook deze vraag beantwoord. LA7 kan worden ontvangen m.b.v. Tivusat kaart + module.

Geplaatst: (aangepast)

Klopt Je moet de Tivusat kaart hebben en als je ontvanger geen Nagravision3 kan lezen,dan ook de module erbij.

De Tivusat kaart moet je maar eenmalig laten activeren.En dat kan alleen denk ik op naam (en abo) van een italiaanse TV-belastingbetaler (ja,dat bestaat daar) maar vraag in ieder geval de verkoper.

Nu na een update kan men ook La7d zien waar d = donna (vrouw) is,meer voor vrouwen dus.

aangepast door The_Godfather

Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.

Geplaatst:

Ha, dat wist ik nog niet. ik vroeg me al af wat het verschil is tussen La7 en La7d. Zou er dan ook nog een La7u komen?

Geplaatst:

Haha...weet ik niet maar nu zijn er al 2-3 zenders in het Tivusat pakket voor vrouwen,LA7d en La5 (Mediaset group) bijvoorbeeld.

Voor mannen heb je al DMax+ en nog meer.

Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen