Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Ouderenzender ONS vervangt op 13 september NostalgieNet

Huidige tv-zender NostalgieNet gaat vanaf 13 september verder als ONS. De nieuwe zender richt zich op 49-plussers. Het gaat naast oudere ook eigen nieuwe producties uitzenden. Dat meldt de zender in een persbericht.

ONS wil zich profileren als zender voor 49-plussers die nog midden in het leven staan en op de hoogte willen blijven van de laatste trends op het gebied van reizen, films en koken. Daarnaast speelt entertainment – en dan vooral muziek – een belangrijke rol. Op ONS zijn vanaf 13 september ook series en Nederlandse films te zien. ONS zegt op de oude fundamenten van NostalgieNet verder te bouwen. Deze zender is sinds 2006 in Nederland actief en heeft nog steeds een toenemend aantal kijkers.

Zender vol bekende gezichten

In de programmering van ONS zijn bekende gezichten als Erik de Zwart, Kristel van Eijk, Ernst Daniel Smid, Mari Carmen Oudendijk en Sjoerd Pleijsier aanwezig. Zij zijn te zien in nieuwe en bestaande programma’s over reizen, natuur en cultuur. Zo komt de Top 40 Tipparade met Erik de Zwart terug op tv, komen gloednieuw kook- en reisprogramma’s op de buis en krijgt ONS haar eigen talkshow: Bij ons aan tafel met Kristel van Eijk.

Eigen producties

Naast bestaande programma’s zendt ONS vanaf september veel eigen producties uit, waaronder een gloednieuw middagprogramma. Daarnaast wordt er bij ONS aandacht besteed aan geschiedenis en is ook de klassieke muziekliefhebber bij ONS aan het juiste adres. Een ochtendvullende show vormt het ideale begin van de zondag.

• Like 1

Geplaatst:

Als ze de inhoud ook veranderen hoef ik het niet meer te zien. Bij 'Nostalgie' verwacht ik 'oud' en 'uit oude doos'.. Persoonlijk vind ik dat leuk, vooral de themaprogramma's en oude series. Als dat verdwijnt heeft de zender voor mij geen waarde meer...

Uiteraard puur persoonlijk..

Geplaatst:

Ik ken de oude zender niet... maar ik lees dat de nieuwe gericht is op 49-plussers die nog midden in het leven staan. tja.... dat lijkt wel of je het over bejaarden van 90 hebt ipv gewone mensen van 50...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

• Moderator
Geplaatst:

90 is ook 49+

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik denk dat ze de zender willen verjongen. Nu nog voor 65+, straks voor 49+.
En nu maar lekker slapen. Oogjes toe en snaveltjes dicht.

Geplaatst:

Is een programma ala MAX...dus weer geen toegevoegde waarde..nouja weinig in ieder geval..persoonlijke mening..

Voel me bejaard als ik dit zo lees..effe mijn rollator zoeken alvast..ben tenslotte ook al 54

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Geplaatst:

daar gaat al weer een leuke zender jammer weer van die zooi waar ik niet op zit te wachten :mellow:

vond het net zo leuk al die oude dingen en films

het zij zo :(

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Volgens mij is de eigenaar van dit net vooral bezig om zo veel mogelijk DVD's te verkopen uit hun eigen winkel en kennelijk loopt dat niet naar wens, Vandaar wat nieuws proberen/doelgroep. Brava doet net zoo iets, eigenaar heeft ook oranje tv. kobinatie water en vuur. Dus duidelijk het gaat ergens anders om.

Geplaatst:

Och de AOW leeftijd gaat steeds verder omhoog zodat deze zender op een gegeven moment gewoon een jeugdzender word. :)

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Inderdaad, niettegenstaande we dit aan x-tal keer gemeld hebben aan M7, blijven ze het maar verkeerd uitzenden.

Deze zender bekijk ik hierdoor ook niet.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:

4:3 formaat in 16:9 te zien is afgrijselijk

Daar ben ik het helemaal mee eens. Bij Ziggo is die overigens dan wel in 4/3. Helaas komt deze verkeerde instelling bij meerdere zenders wel voor, ook wel eens iets in 4/3 gezien wat 16/9 moest zijn. Weet ook dat er vrij veel mensen zijn die dit niet zien. Kennelijk moet je een goed visueel geheugen hebben om dit op te merken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Op het TVV infokanaal staat dat deze zender 24 uur per dag op de satelliet te zien zal zijn.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...