Ga naar inhoud


Vinden jullie onderwerpen waar de TS niet meer op reageert vervelend?


dvbs
Ga naar oplossing Opgelost door Gast Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Hey iedereen (ook mods :) )

 

In heel wat topics wordt er door de vraagsteller (na bepaalde tijd niet meer of) nooit op gereageerd. Bestaat er geen oplossing hiervoor? (btw: de toets "beste antwoord" doet wel al wonderen)

 

Of stoort jullie dit niet?

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Is een beetje inherent aan het "mens zijn" denk ik.. Ik beantwoord redelijk wat vragen en daar komt maar zelden een sluitend antwoord.. Vaak is het zo als hun probleem is opgelost ze gewoon niets meer van zich laten horen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is "jammer" als je niets meer hoort, maar dat is zoals Mimisiku zegt, 'menselijk'... is het probleem opgelost gaan veel mensen vaak niet meer terug om te melden dat alles goed gegaan is.

Of daar wat aan gedaan moet worden... nee... ik vind dat er hier op het forum al meer dan genoeg regels zijn, dus laat dit maar gewoon zo.  Wat een "Beste Antwoord" daaraan verhelpt is me niet duidelijk...  probleem met dat beste antwoord is dat je dat blijkbaar ook niet meer kan wijzigen als er nog een beter antwoord komt. Die functie heeft maar een beperkte waarde vind ik zelf.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

probleem met dat beste antwoord is dat je dat blijkbaar ook niet meer kan wijzigen als er nog een beter antwoord komt. Die functie heeft maar een beperkte waarde vind ik zelf.

dat is niet geheel juist. Komt er een beter antwoord kan je de posting die je hebt aangemerkt als het beste antwoord weer op dezelfde button klikken. De tekst in die button is dan " toch niet het beste antwoord".2015-08-13 09_32_50-Vu Plus Duo 2geen webif met windows 10 - Vu Plus - Sat4all - Pale Moon.png

 

Daarna kies je het betere antwoord en klaar

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wist ik niet!  Die mogelijkheid bestond vroeger toch niet dacht ik...

Maar goed, dit is wel een prachtige oplossing!!  Bedankt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat komt ook voor, er zijn inderdaad leden die overleden zijn.

De familie zal of niet bekend zijn met het account of de inlogcode om het lidmaatschap te beëindigen.

 

Het oudste sat4all lid is geboren in 1925 en was het laatst actief in 2014.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is "jammer" als je niets meer hoort, maar dat is zoals Mimisiku zegt, 'menselijk'... is het probleem opgelost gaan veel mensen vaak niet meer terug om te melden dat alles goed gegaan is.

Of daar wat aan gedaan moet worden... nee... ik vind dat er hier op het forum al meer dan genoeg regels zijn, dus laat dit maar gewoon zo.  Wat een "Beste Antwoord" daaraan verhelpt is me niet duidelijk...  probleem met dat beste antwoord is dat je dat blijkbaar ook niet meer kan wijzigen als er nog een beter antwoord komt. Die functie heeft maar een beperkte waarde vind ik zelf.

 

Ja dat heeft deze TS niet goed omschreven... Ik bedoelde eigenlijk dat je met "Beste Antwoord" blijk geeft dat er een bruikbaar antwoord gegeven is. Dan hoef je in theorie niet meer te antwoorden. En dat vergemakkelijkt ook om snel een antwoord te vinden wanneer je met een gelijkaardig probleem zit. Het oogt ook mooi, die "opgeloste" items op het forum en het geeft de persoon die het antwoord aangereikt heeft toch een (extra) vorm van voldoening, niet?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op forums als dit en andere waar ik kom zijn veel leden al redelijk op leeftijd ("de jeugd" fecesboekt en twittert) en ik heb van heel wat, ook vrienden daarbij, meegemaakt dat ze overleden. Ik lees het hier eigenlijk nooit (of het is me niet opgevallen) maar op een ander (niet-sat-)forum regelmatig dat iemand vraagt waar die of die is omdat hij hem al een paar maand niet op het forum heeft gezien.

 

Los van deze trieste verliezen van fijne mensen zijn er natuurlijk ook figuren die een vraag stellen en niet het fatsoen hebben later nog te reageren.

Voor mij zijn die ook overleden (op z'n minst voor het forum) en ik maak me er niet druk over.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vind het onder niveau als je niet meer reageert!!

 

Hoewel ik het wel altijd even de tijd geeft (ivm eventuele

ziekte of andere overmachtszaken) verwacht ik wel een

antwoord... positief of negatief.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...