Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

om iets te vragen aan TVV, wilde ik hun klantendienst op bellen.

helaas was de stemcomputer totaal onduidelijk. Net alsof het VOIP was op een te beperkte bandbreedte.

Nog iemand die vandaag of eerder die ervaring had?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ook via de website "Contacteer onze klantendienst", krijg je geen antwoorden. Sinds vorige week al 2 vragen op gesteld, maar tot vandaag nog geen antwoord.
Brief ontvangen van TVV met de vermelding stopzetting van het Basispakket, waar ze zomaar het  "Basic" pakket voorstellen, en dat automatisch gebeurt zonder tegenbericht. Gelukkig wordt het abbonnement jaarlijks betaald zonder domicile. En contract loopt eind augustus af.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Geplaatst:

Troost je, ik heb zelfs al na anderhalve maand een antwoord gekregen.

Je zal die krijgen, maar de grote vraag is wanneer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Heeft die klantendienst wel een email adres, dat is dan zeer goed weggestoken.

Ik ontdek daar niks buiten 2 pagina's die naar elkaar doorverwijzen.

post-38190-0-82652300-1439848080.png

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Hier na 7 weken antwoord gehad op mijn mail, en dan nog zo een standaard bericht waar je dus geen bal aan hebt.

M.a.w ze hebben het schijt aan hun klanten. :mad:

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Hoi,

nu wordt er niet veel goeds verteld over de klantendienst van TVV maar voor gisteren hebben ze waarschijnlijk toch een excuus.

Vele, waaronder ikzelf, moesten gisteren niet werken omdat 15 aug. op een zaterdag viel.

We zullen maar aannemen dat ze bij TVV ook niet gewerkt hebben.

En diegene die met problemen zaten ...'tja die konden misschien eens gaan luisteren bij Proximus of Telenet...

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...