Sprietje Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 In Totaal TV is get volgende te lezen:Netflix gaat de prijs van het meest gebruikte abonnement voor de tweede keer na de komst in Nederland verhogen. De prijsverhoging bedraagt ook nu een euro per maand.Het gaat vooralsnog om een prijsverhoging voor nieuwe abonnees. De prijs van het meest gebruikte standaard-abonnement wordt voor mensen die vandaag zichzelf voor de gratis maand kijkperiode hebben aangemeld vanaf 17 september €9,99 per maand. Hiervoor kan men gelijktijdig op twee verschillende apparaten naar het Netflix-content in HD-kwaliteit kijken. Huidige klanten krijgen in ieder geval tot mei de garantie van Netflix dat de prijs niet wordt verhoogd. Toen Netflix enkele jaren geleden in Nederland op de markt kwam, betaalde de abonnee twee euro minder voor hetzelfde abonnement. In een uitleg aan klanten stelt Netflix dat door de prijsverhoging nieuwe films en series gemaakt kunnen worden.Andere Netflix-abonnementenDe prijs van de twee overige Netflix-abonnementen blijft ongewijzigd. Met het basis-abonnement kan men met één apparaat voor €7,99 per maand in SD-kwaliteit onbeperkt naar beschikbare films en series kijken. Met het premium-abonnement van €11,99 per maand kan men vier apparaten gelijktijdig gebruiken. Ook worden films en series bij dit abonnement in de best mogelijke beeldkwaliteit – waar mogelijk in Ultra HD – getoond. Met de prijsverhoging van het standaard-abonnement komt de prijsstelling gelijk met Videoland Unlimited. Dit is de concurrerende onbeperkt kijken-dienst van RTL Nederland.
Tripleboy Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Eerst de grote massa binnenhalen, en dan begint het spelletje van de centen uit je portemonnee halen, de courante praktijken hedendaags. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Sverige Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 tja dat is altijd zo. Netflix is niets voor mij, ik begrijp niet dat mensen daarvoor zo veel geld neertellen... Geef mij maar gewone normale lineaire tv. Ik las net nog in "Info Digital" een stukje over die internet-videodiensten... daarin stond dat "netflix" slechts 8% marktaandeel in duitsland heeft, terwijl "amazon Prime" 33.2% aandeel zou hebben volgens hetzelfde blad. Mensen hebben erg veel geld te besteden denk ik , als je het zomaar aan dit soort dingen kan uitgeven. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
astro iris Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Ja Sverige ik ben dezelfde mening toegedaan, maar de jongere generatie kijkt helemaal anders tv, zij willen het vervolg van hun favoriete serie niet afwachten tot morgen of volgende week, zij willen het "nu" zien en daarvoor hebben ze veel geld veil en die videodiensten als Netflix of Amazone weten dat maar al te goed, kassa kassa.
sattv4iedereen Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Ik geef dan nog liever 10€ voor netflix, dan voor die commerciële rotzooi, waar de reclame wordt onderbroken voor een streepje programma. Das pas geld buitenwieren voor den drol. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
astro iris Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening.
Sverige Geplaatst: 19 augustus 2015 Geplaatst: 19 augustus 2015 Inderdaad astro iris... zo is dat - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen