Ga naar inhoud


Zo kan het ook LOL


1pm

Aanbevolen berichten


MIj ook, tegenwoordig weigeren ze zelfs kleding omdat deze niet in de huidige mode zouden zijn, inboedel in aangeboden huizen verkopen ze en het geld sturen ze naar hun thuisland, dat laatste is al jaren het geval maar nu enkel voor veel meer geld. En als je er wat van zegt ben je gelijk een rascist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken het nog sterker.

 

Bij ons in het dorp kreeg zo'n gezin met voorrang een gerenoveerde en ingerichte woning.

Gingen ze in de keuken op een houtvuur koken. Na een halfjaar stond er een container voor de deur en kon het renovatieteam opnieuw aan de slag.

 

Ik wordt daar niet vrolijk van.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken het nog sterker.

 

Bij ons in het dorp kreeg zo'n gezin met voorrang een gerenoveerde en ingerichte woning.

Gingen ze in de keuken op een houtvuur koken. Na een halfjaar stond er een container voor de deur en kon het renovatieteam opnieuw aan de slag.

 

Ik wordt daar niet vrolijk van.

Kom op man gun die mensen ook wat

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, een poos geleden werden een groep van die mensen met een bus vanuit Malmö naar een dorp in de regio Östersund gebracht, omdat die groep daar opgevangen zou worden. Ze wilden er niet uit, omdat ze naar een "stand" wilden. Zelf hadden ze Stockholm of Göteborg in gedachten... daar was wat te beleven, wat konden ze in een dorpje gaan doen???  tja, ik ben altijd neutraal geweest wat die mensen betreft, maar dit was de druppel die de emmer liet overlopen. sorry hoor... wat mij betreft nu allemaal met dezelfde vaart terug. Er zullen uiteraard echte behoefteige mensen tussen zitten, daar twijfel ik niet aan, maar de meerderheid heeft een smartphone (!) zie ook de posting van 1pm hoger in dit draadje.  Hetzelfde zag ik overigens ook al eens als "vluchtelingen" in Zweden opgezocht werden door een reporter... gewoon arrogante mensen waren dat, ze zouden erg blij en gelukkig moeten zijn dat ze uit het oorlogsgeweld konden komen.... maar daar heeft het niets mee te maken.... eerst hebben ze duizenden dollars beschikbaar voor de overtochten en ze hebben allemaal dure telefoons etc etc.... en dan nog commentaar hebben over de onderbrenging? nee, ik was zeker geen racist, maar met wat er nu allemaal gaande is, moet ik mijn mening grondig herzien, allemaal eruit.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, een poos geleden werden een groep van die mensen met een bus vanuit Malmö naar een dorp in de regio Östersund gebracht, omdat die groep daar opgevangen zou worden. Ze wilden er niet uit, omdat ze naar een "stand" wilden. Zelf hadden ze Stockholm of Göteborg in gedachten... daar was wat te beleven, wat konden ze in een dorpje gaan doen???  tja, ik ben altijd neutraal geweest wat die mensen betreft, maar dit was de druppel die de emmer liet overlopen. sorry hoor... wat mij betreft nu allemaal met dezelfde vaart terug. Er zullen uiteraard echte behoefteige mensen tussen zitten, daar twijfel ik niet aan, maar de meerderheid heeft een smartphone (!) zie ook de posting van 1pm hoger in dit draadje.  Hetzelfde zag ik overigens ook al eens als "vluchtelingen" in Zweden opgezocht werden door een reporter... gewoon arrogante mensen waren dat, ze zouden erg blij en gelukkig moeten zijn dat ze uit het oorlogsgeweld konden komen.... maar daar heeft het niets mee te maken.... eerst hebben ze duizenden dollars beschikbaar voor de overtochten en ze hebben allemaal dure telefoons etc etc.... en dan nog commentaar hebben over de onderbrenging? nee, ik was zeker geen racist, maar met wat er nu allemaal gaande is, moet ik mijn mening grondig herzien, allemaal eruit.

je meent dit , gaat de goede kant op zo

 

https://ejbron.wordpress.com/2015/06/03/asielzoekers-eisen-gratis-tabakswaren-beter-eten-beter-onderkomen-betere-kleding/

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, asiel "eisers" hé

Op alles moet bespaard worden en voor dit crapuul, word zowaar de rode loper uitgerold.

Wat mij meer bezig houd, wat zit er achter, Europa destabiliseren zodat men later met harde hand kan terug slaan en de hele bevolking onder de knoet houden.

Er waren de voorbije 50 jaar ook oorlogen, meer dan nu zelfs, en dan hebben we vrijwel geen asielzoekers gezien.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit dan de oplossing:

 

Eisen mag altijd. We gaan niet op eisen in. Als iemand zijn eigen hals door wil snijden lever ik hem graag een goedgeslepen mes aan.

Ik las ook iets over matrassen in de fik steken.... Dat kan, maar dan slapen ze voortaan op de kale grond! Als ik mijn eigen matras in de fik zet dan komt er ook geen matras spontaan aanwaaien.

De kleren staan hun niet aan: je doet het er maar mee!

Asielzoekers mogen geen geld verdienen, bezitten of ermee in aanraking komen.

Wat je overdag doet moet je zelf weten zolang maar op het terrein blijft en al helemaal geen deelname aan de (lokale) maatschappij.

Je verveeld je: jammer dan, het is bed bad brood. niet bed bad brood en spelen.

Om zus en zo laat in bij gaarkeuken melden dan krijg je te eten. Ben je er niet op tijd: erg jammer volgende ronde sta je vast vooraan!

En procederen is al helemaal niet mogelijk. Je doet gewoon wat er gezegd wordt.

Als je asielaanvraag afgewezen wordt dan is het ook definitief exit.

Het doel moet zijn om een tijdelijke opvang te creëren, niet een of andere springplank naar een luilekkerland leven.

 

Bed, bad en brood: Hoe moeilijk is dat nu?

 

Het zal wel even duren maar als we het allemaal zo inregelen zien we over 15 jaar alleen nog maar echte vluchtelingen.

 

De realiteit is dat je zo'n groeiende groep mensen hou je nu eenmaal never nooit niet in de hand!

Binnen no time heb je grote hekken met scherpschutters nodig. En ook dat helpt je niets, de groep heeft nl totaal niets te verliezen.

Kijk maar eens naar de film Spartacus ( http://www.imdb.com/title/tt0054331/ )

Ik zie grote overeenkomsten!

 

Als er een goede oplossing was geweest hadden we die allang geboden.

Voor sommige problemen zijn nu eenmaal geen oplossingen mogelijk die aan alle betrokkenen recht doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag eens naar asielzoeker centrum geweest ligt zoeen 7 km hier vandaan nl zitten 400 mensen :

Moet zeggen ben inderdaad wel ff geschrokken hoor zo slecht hebben die het niet en inderdaad heb ze allemaal met een iphone zien rondrennen , heb nog wat fotos gemaakt maar dat mocht niet had direct zoeen horde bij me staan en hoe zeg best wel agressief !

 

Daar is echt alles geregeld hoor , als ik dat vergelijk met mijn moeder van 91 hebben die het beter ook heb ik daar met zoeen sociaal werker gepraat nou petje af hoor voor die mensen ik wou erniet mee werken ben echt geen racist maar die schijnbaar wel ! (asielzoekers dan )

En die weten precies welke kant ze op moeten hoor als het recht aan hun kant staat , schandalig dat zoiets kan in nederland dan .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze hun weg weten dat staat vast, net zoals hier in België, neem je beter een Marokkaan onder de arm dan een advocaat. 

in Nederland is het dan nog een stuk beter geregeld, er wordt meer geïnformeerd.

In België is dat wel even anders, terwijl er veel is waar men aanspraak op kan maken, alleen is er geen kat van op de hoogte.

Die informatie word ons onthouden, men moet echt al op iemand vallen die het wil en mag vermelden.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

een economische vluchteling lijkt wel verdacht veel op een gelukzoeker.

 

deze mensen worden daarginds nog net niet gehersenspoeld door de mensensmokkelaars over het paradijs Europa,en dan met name het noord westen.

duitsland,engeland en NL zijn favoriet.

want hier is werk voor iedereen,woningen voor iedereen,en ook een goede toekomst.

 

probleem is wel dat al deze mensen een huis toegewezen moeten krijgen op de al veel te krappe markt voor sociale huurwoningen.

 

ik snap ook niet dat ze al die bootjes halverwege al meeslepen naar europa.

 

dit heeft een enorme zuigende werking op gelukzoekers,net of europa zegt : welkom!

 

beter is ze terug te slepen naar herkomst,en daar hulp te bieden,en zeer zeker niet hier.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De knip wordt wel dicht gehouden voor het eigen volk terwijl de vluchteling eenmaal over de grens meer rechten heeft? Als ik in de problemen kom is dat niet hun pakkie an maar zodra een vluchteling zeg maar goudzoeker hier komt krijgt die vanalles aangeboden. Het probleem is inmiddels al niet meer te overzien, vooral in Spanje zie je dagelijks op het nieuws al die vluchtelingen en elke dag worden het er steeds meer.

 

Het is alsof vaders zijn eigen kind vergeet en het kind uit een andere buurt helpt daarbij blind starende op niet bestaande feiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...