Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi ik heb waarschijnlijk een domme vraag maar ik stel hem toch maar ,om het 1 en ander uitte sluiten.

De ventilator van een VUDUO begint die gelijk te draaien als je de VUDUO aanzet of begint hij te draaien als de componenten van binnen te warm worden ? 

GR gbert.

aangepast door wiz
hoofdletters verwijderd uit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb daar voor de duo 2 fancontrol uit de PLI feed geinstaleerd.

Daar kun je behoorlijk wat mee instellen.

Zoals max en min RPM's 

Maar ook max temperatuur etc.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Bij mijn vu duo begint de ventilator te draaien als die aanstaat, of er in standby een opname begint.

Ik heb nog nooit ondervonden dat die draait als die op standby staat zonder opname, en bij mij kan het zomers wel boven de 30 graden worden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Voor de VU Duo staat er in systemplugins meen ik een ipk waarin je het gedrag van de ventilator in standby kan regelen met de opties:

-altijd aan

-altijd uit of

- afwisselend aan en uit in standby (b.v. 5 minuten draaien, 60 minuten uit, 5 minuten draaien etc.)

Ik weet zo snel niet de naam van de ipk maar het is iets met vu fan control o.i.d. hij staat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...