Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag meerdere satellieten willen ontvangen en ik heb al aan de Visiosat Bigbisat gedacht voor 7E 13E 19,2E en 28.2E alleen ik wil ook Eutelsat 7,3 W ontvangen dus zou ik alles op de Kathrein CAS 120 kunnen ontvangen met de benodigde materiaal? Graag een paar ideeen als het kan

Geplaatst:

Of zo'n walgelijke wavefrontier. Daar kan je een boog van 40 graden mee bestrijken, zij het dat de buitenste LNB's ten opzichte van de centrale LNB's het met ruim 1,5 dB minder versterking moeten doen.

Geplaatst:

wat jij walgelijk vind dat vinden andere net weer niet

ik vind het een pracht schotel en een superkwaliteit en wat ontvangst betreft is het toch een van de betere

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst:

Uiteraard, uiteraard. Laat ik het zo zeggen: "de schotel is nogal aanwezig", en de mogelijkheden verdienen bewondering. Maar laten we niet hakketakken over zaken waar TS niets over gevraagd heeft.

Geplaatst:

Ja dat dacht ik al. Wordt dan denk ik toch 2 verschillende schotels aanschaffen

ja, die Kathrein voor alleen 7,3 west

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst: (aangepast)

Kijk, hier in de specs kun je zien waarom die man maar net net zijn hoofd boven de schotel uit komt. De schotel is "slechts" 157cm hoog. Even de bijlage aanklikken.

En gebruik zeker een mast van 60 en liefst 70mm diameter anders waait die zo uit positie.

post-60869-0-35676700-1440238079_thumb.png

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Je zult de dikke mast op één of andere manier goed stevig daar in de hoek vast moeten maken niet met klemmen zoals je nu hebt. De balustrade is ook al niet van een stevige soort.
Maar kijk eerst een even m.b.v. Dishpointer.com of de 7w wel vanaf je balkon te ontvangen is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...