Johan1945 Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik ben de cd kwijt vanwege een verhuizing van mijn sitecom smart living nas md 253 en die moet je wel hebben anders gaat de nas niet werken. Nu is mijn vraag of er toevallig iemand ook zo'n nas heeft en zijn cd wil rippen dan kan ik hem weer aan de praat krijgen. Alvast bedankt
Gast catw Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 (aangepast) En als je op de site van sitecom zelf je gegevens invoerd kom je dan niet verder, bij een download voor jou ingevoerde productcode. Dit geven ze daar zelf aan. ------------------------------------------- Voer hier je productcode inVul in het onderstaande veld de code in van je Sitecom product en klik op “Ga verder”. Waarna wij je kunnen voorzien van de juiste informatie waaronder antwoorden op veelgestelde vragen, software en installatievideo’s. 23 augustus 2015 aangepast door catw
Pionewbie Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/md-253v1001/home-storage-center/downloads
Johan1945 Geplaatst: 26 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2015 Is opgelost en allemaal bedankt voor het meedenken
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2015 Geplaatst: 26 augustus 2015 opgelost want? Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen