Sky viewer Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Hallo iedereen, Ik ben in het bezit van een DM8000. Ik heb een vraag, als ik naar het Nederlands voetbal kijk, op Fox sport, dan valt het me op dat het stadion geluid vaak harder staat dan de stem van de commentator. Is het mogelijk dat geluid, vooral van trommels, dat ik dat zelf zachter kan zetten? Wat die trommels betreft, die horen eigenlijk niet thuis in een stadion. Wat een genot als je naar het Engels voetbal kijkt en luistert, daar wordt gezongen, en daar hoor je geen trommels.Bovendien hoor je bijna in ieder Nederlands stadion, de zelfde melodie. Ben benieuwd of er een oplossing is. Mvgr Sky viewer.
astro iris Geplaatst: 24 augustus 2015 Geplaatst: 24 augustus 2015 Tijdens de wereldbeker verleden jaar in Brazilië had ik dat ook al opgemerkt. Ik heb dat toen opgelost door de instellingen van geluid tv wat aan te passen. Toen kwam de commentator stem beter door, echter niet vergeten achteraf de instellingen weer te veranderen.
Tonskidutch Geplaatst: 25 augustus 2015 Geplaatst: 25 augustus 2015 als je het geluid via een AVReceiver ten gehore kunt brengen heb je heel wat opties om de weergave te verbeteren... maar direkt aan de TV zelf zul je een beetje moeten spelen met volume en spatial sound instellingen zoals Astro iris schreef. Brazilie was slecht gemixed maar Zuid Afrika was nog slechter Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen