Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag,

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een Duo2.

Voorheen heb ik een aantal jaren een Duo gehad.

Nu heeft een Duo 2 een heel mooi extra LCD scherm waar je mooie dingen op kan toveren.

Kan iemand mij in " Jip en Janneke taal " uitleggen hoe ik het een en ander voor elkaar kan krijgen.

M.vr.gr  Peter

Geplaatst:

als je na een aanpassing op het kleine voorbeeldschermpje klikt zie je het juiste beeld.daarna terug dubbelklik en je komt weer in config.Als het is zoals je wil dan saven rechtsboven.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Goedemorgen,

Kijk het probleem is al dat ik niet eens helemaal precies weet wat je allemaal in het scherm kan zetten.

Volgensmij kan je het logo van de zender en dergelijke erin zetten. Maar waar haal je die vandaan ?

Ik heb nooit iets gedaan met logo's of iets dergelijks dus daar geen ervaring mee.

Groeten Peter.

Geplaatst:

@ Tonskidutch bedankt voor de site. Ik zal daar eens gaan lezen op mijn gemak. Maar daar zal ik inderdaad eens voor moeten gaan zitten. Ik zal ook mijn duits op moeten gaan halen. Dat is nog zo roestig als wat. Na mijn school niet veel meer mee gedaan en dat is al zo'n 30 jaar geleden :).

@Wotellica Dat is misschien de beste oplossing om een mooie config van iemand in te laden bij mij. Maar dan moet iemand die wel beschikbaar stellen en mij uitleggen hoe dit te doen. En als ik ook eventueel Picons op de Duo2 moet zetten zal dit ook aan mij uitgelegt moeten worden hoe ik dit moet doen want daar heb ik nog nooit wat mee gedaan.

Groeten Peter.

Geplaatst:

Ik heb dat draadje ook gezien Tonskidutch.

En heb het ook geprobeerd.

Maar toen deed mijn lcd scherm helemaal niks meer. Dus ergens doe ik wat fout. Of heb je daar ook Picons bij nodig ?  Want die staan dus niet op mijn Duo2.

Geplaatst: (aangepast)

aha,

kijk de afhankelijkheden zijn niet altijd heel duidelijk

picons zijn een wezenlijk onderdeel indien je configuraties kopieert en indien deze picons daar onderdeel van zijn en dus ook gebruikt worden in zo een configuratie

ik gebruik die flauwekul ook niet.

maar je begrijpt snel en kunt dus hopelijk ook weer verder.

veel interessanter is het display te GEbruiken voor informatie die niet al in de normale taskbar en infobar staan zoals je VOIP telefoon met fritzbox

je zult toch iets meer moeten onderzoeken en niet zomaar kopietjes nemen

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

picons zijn meestal te downloaden in de applicaties download.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ja dat snap ik bellejt.

Het draadje waar Tonskidutch het over had in bericht nummer 9 hier en waar jij een configuratie gaf heb ik geprobeerd maar dat werkte niet bij mij. Dat kwam denk ik omdat ik helemaal geen Picons heb geinstalleerd hier. Maar ik zal dan ook wel de juiste picons moeten installeren en op de juiste plaats moeten hebben staan. Dus mijn vraag aan jou is welke picons moet ik installeren in VTI en waarmoet ik ze neerzetten ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...