Ga naar inhoud

Welke (2ehands) receiver

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zoek voor mijn vriendin in haar appartement een goedkope (2ehands) receiver.

Zie hier en daar wel 2ehands Pace 500's te koop voor een redelijke prijs.

Zijn er nog meer ontvangers die voor een leuke prijs (2ehands of nieuw) worden aangeboden ?

Irdeto of Seca maakt niets uit (liefst Seca natuurlijk, maar die zijn weer een stukje duurder en daar veranderen de keys wat vaker smile.gif" border="0

Geplaatst:

Hehe, denk je smile.gif" border="0

Waarom is een Pace500 niet echt wat dan ? Zij hoeft natuurlijk niet te hobbien met een reciever.

Geplaatst:

@Sten,<p>Wat je nog niet hebt verteld maar wel van belang is welke zenders ontvangen moeten kunnen worden.<p>En nolletje heeft gelijk, bezuinigen op een

satellietontvanger voor jouw vriendin staat gelijk aan bezuinigen op jouw vriendin.<p>Ik wil je dan ook aanraden goed de verschillende forums op Internet door te nemen voordat je tot de aankoop van een Pace overgaat.<p>Kortom, ik wil gewoon voorkomen dat je binnenkort

zit te surfen naar www.alleenstaanden.nl laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <p>Succes !!<p>sattaz

Geplaatst:

Bedankt voor jullie bezorgdheid smile.gif" border="0

Ik zal wel eens rondkijken op de forums wat er over een Pace verteld wordt. Heb zelf alleen ervaring met Nokia 9500 en Humax 5400 (heb deze ontvangers beide in mijn bezit), maar die ontvangers zijn voor haar gewoon wat te duur (hoewel een 2ehands 9500 wel voor een schappelijke prijs te vinden is).

Geplaatst:

Zou geen mm9500 kopen voor mijn vriendin, het zijn hele leuke apparaten voor de hobby, maar niet voor een simpele zapper. Een Echostar dsb9800(irdeto) is 2ehands wel aardig, hiermee kun je ook de vrije zenders ontvangen (dat is dus niet bij de pace g4 het geval). En anders zijn er nog best canalplus seca-boxen tekoop met mediahighway software, deze boxen zijn tenminste wat toekomstzekerder, en makkelijk in het gebruik en prima voor het simpele zappen.<p>Seca canalplus box 2e hands +/- f.500

dsb9800 2e hands +/- f.350

pace g4 2e hands +/- f.300<p>Meer zou ik zeker niet uitgeven aan deze machines. Overigens voor de simpele zapper is die pace een prima apparaat hoor, het is een beperkt apparaat, maargoed wat ie nie ken kan ook niet fout gaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.