Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

als officieel lid, bij CD, heb ik mij geregistreerd bij "mijn canal digitaal".

Alle gegevens netjes ingegeven, en overal groene V-tjes, waardoor ik denk, dat alles juist is/was.

Klikte op registreren, maar verder niks, en na een paar uren, nog geen mailtje.

Omdat ik nog heb ondervonden, dat registratie soms moeilijk gaat met chrome, heb ik het gedaan met i.e.

Zelfde resultaat als hierboven, maar nog geen mailtje.

Iemand ervaring (positief/negatief) over deze registratie?

Kan dit eventueel telefonisch gebeuren?

Ik kreeg geen foutmelding, waardoor ik durf denken, dat wel alles goed verliep, maar misschien ergens weet ik waar het is misgelopen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Een tijdje geleden konden alleen Nederlanders via mijn canaldigitaal werken, het systeem kende geen Belgische adressen/postcodes.

Op sat4all is hierover een onderwerp geweest.

Of men dit ondertussen veranderd heeft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Als je een Belgisch postcode ingeeft vervalt automatisch het adres. ik Krijg overal groene V-tjes.

Kan desgewenst een screenshot ervan per pm even doorsturen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Even gebeld met CD en kreeg hetvolgende te horen. ( ondanks de zeer negatieve berichten over hun klantendienst, vond ik deze wel goed, of zijn we belgen misschien rapper tevreden? Dit terzijde)

Sinds de uitbreiding naar andere landen, zijn hun it mannen druk in de weer om alle postnummers van al die landen in hun database te voegen, en vroeg begrip en geduld voor deze.

Wat betreft de film1 go app, zijn er gesprekken bezig, maar auteursrechtelijk ligt dat niet altijd even eenvoudig, omdat bepaalde landen volgens hem exclusiviteits contracten hebben met bepaalde filmhuizen, dat enkel zij dit in hun gebied mogen uitzenden.

Als dit eventueel zo is, dan zal het wachten zijn, dat op europees en dan per land, daar komaf mee wordt gemaakt.

Maar die melde ( misschien te optimistisch?) dat er op europees vlak daar toch aan gewerkt wordt.

Maar zoals alles, het moet extra geld in het laadje brengen voor iedereen, of de vlieger gaat niet op.

Ik vroeg hen nieuwgierig hoe het met andere landen zat, en die zei, dat de aanbieder eigenlijk de eerste stap zou moeten zetten naar hun contentproviders en etc.

Toen ik hem vroeg, of het mogelijk was, dat bepaalde contentproviders zich zouden terugtrekken zei die, dat kan, maar dan zou er wel gekeken worden naar de prijs.

Mijn vraag nu is, zou het mogelijk zijn, dat bepaalde uitzendingen ( vooral sport) , dat bvb kaarten buiten nederland voor deze op "zwart" gaat. Volgens mij is dit technisch goed mogelijk, dat ze bij bepaalde programmas andere sids? Doorsturen, waardoor buitenlandse kaaarten op "zwart" gaan.

want bij sport vooral voetbal gaat er veel geld mee gemoeid, en zullen bepaalden misschien niet graag hebben dat mensen van hun gebied waar ze voor betalen buitenlands gaan zien.

De tijd zal het ons leren.

Geplaatst:

Dus nog geen "mijn CanalDigitaal", wat ik vreesde, wel heb ik sinds nieuwjaar twee keer een aanbod in mailbox gekregen voor promotie van Film1 en Sport, dus dit zou dus wel kunnen? Best nog even wachten voor ik de stap zet, tot alles vloeiend gaat.

Geplaatst:

Nou dan kun je lang wachten, daar gaat nooit iets vloeiend CD is geboren om klanten te pesten daar zijn ze zeer gedreven in.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...