Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik de maandelijkse kosten voor een 2de smartcard te hoog vind worden ( 4,50 euro basis en 5 euro HD totaal 9,50e) probeer ik de opzegging te regelen.

Opzeggen kan alleen telefonisch. Vorige week vrijdag kreeg ik te horen dat de systemen er uit lagen en ze niks voor me konden doen. Wel telefoonnummer genoteerd en zouden mij terugbellen. Afgelopen maandag precies hetzelfde verhaal. Belt u voor een opzegging? Dan noteer ik uw telefoonnummer en bellen we u terug. Vanmiddag hetzelfde verhaal,waarop ik vroeg maar hoelang hebt u al problemen? Sinds vandaag.

Ik stond erop dat ze mijn opzegging noteerden. Uiteindelijk hebben ze mijn smartcardnummer genoteerd en ik zou over enkele dagen een bevestiging van mijn opzegging krijgen.

Heb duidelijk het gevoel dat er een soort ontmoedigingsbeleid voor opzeggingen wordt gehanteerd hetgeen bij mij in ieder geval behoorlijk irritatie oproept!

Ik moet nog zien of ze de opzegging verwerken!

• Moderator
Geplaatst:

Wil je op zeker gaan, dan even in een kort briefje het telefoongesprek van vandaag bevestigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Maar wanneer de deurwaarder op de stoep staat is dat schrijven de joker die je kunt inzetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Maar dan is waarschijnlijk zijn hoofdkaart ook afgesloten en wil t.s. dit?

Deze middag gebeld vanwege een fout, in de pakketten, en werd meteen rechtgezet, nu nog zien, of dit daadwerkelijk zo zal zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ik zelf heb het volgende gedaan. Aangetekende brief gestuurd daarna gebeld. Vervolgens zou het 'geregeld' worden. Niet dus. Gewoon toen gewacht tot ik een brief kreeg van het incassobureau. Nog even gewacht en toen een ingescande copie van de aangetekende brief naar dat incassobedrijf gestuurd. Kreeg ik als antwoord waarom het niet eerder kon gezien de kosten...tja

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...