Ga naar inhoud


gratis entertainment pakket voor trouwe klanten


clemens2

Aanbevolen berichten

Gisteren dus een brief gekregen dat we voor 2 jaar gratis dit pakket kunnen krijgen.

Ik denk zelf dat ze dat doen omdat hier binnenkort in het buitengebied glasvezel word aangelegd.

Mits meer dan 50% van de aansluitingen daar aan mee doet.

Als je hier op in gaat kun je 2 jaar niet over naar een andere aanbieder en gaat het glasvezel verhaal dus waarschijnlijk niet meer door.

Mijn vraag is hebben hier nog meer klanten van cd deze aanbieding gekregen?

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik kreeg wel een telefoontje vorige week van Canal Digitaal of ik ook internet had, en of ik niet over wilde stappen naar hun internet. Aangezien ik een 1000 mbits glasvezel verbinding heb was ik niet zo heel erg geinteresseerd in de aanbieding die ze wilde doen en toen de telemarketeer mij vertelde dat ik helemaal geen 1000 mbits nodig had was het telefoongesprek vrij snel klaar.

 

Ik snap het wel, als ik wel overstap zit ik er minimaal weer een jaar aan vast, en als ze nu nog eens iets doen wat nadelig is in mijn ogen dan kan ik gewoon opzeggen. Blijkbaar is men bij Canal digitaal op zoek naar methodes om klanten te behouden. Als je nou eens luistert naar wat de klant wil en dat tegen een redelijke prijs weet aan te bieden, dan willen klanten helemaal niet weg...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

mits 50%, dat is een rotstreek.

:grin:

geintje... en toch niet

 

Dat Knaldigutal met internet werft is natuurlijk al langer bekend maar niet hun eigen ding.

Heb hen dat ook 1,5 jaar geleden gezegd en geschreven.

 

Ik zou elke andere provider op glasvezel nemen maar niet Knaldigutal. (naast een FTA wokje)

Brieven met dergelijke aanbiedingen waar mits in vermeld wordt zijn geen echt zuiver aanbod.

Zo zou ik ermee om gaan en dus niet reageren.

 

Als de echte Provider op de proppen komt die een Glasvezel aanlegt in uw buitengebied dus niet; als of mits, dan zou ik de prijzen eens bekijken.

The Telepath

Fritz Kalkbrenner

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in de gemeente tubbergen in twente.

Dit is een soort pilot voor waarschijnlijk heel nederland om ook in het buiten gebied glasvezel te krijgen.

Let wel we hebben hier geen kabel.

Het gaat dus om huizen buiten de bebouwde kom.

Als meer als 50 % van de mensen mee gaan doen krijgennwe in het buiten gebied glasvezel.

En als dit een succes word in geheel twente en daarna waarschijnlijk heel nederland.

Cd heeft dus denk ik veel belang bij dat dit niet doorgaat vandaar mijn vraag.

We betalen 10 euro per maand meer voor glasvezel dan in de bouw.

Het aanbod van cd bespaart me 10 euro per maand voor 2 jaar.

Ik denk dat ze alleen in onze gemeente daarom deze actie doen.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het lijkt me wel duidelijk nu.

CanalDigitaal wil overleven en concurrentie van het glasvezel initiatief draagt aan de overleving kansen niet bij.

Niet echt netjes van CanalDigitaal maar ook niet verboden een streek gebonden actie.

 

Heb je de initiatief nemers van het glasvezel net al ingelicht. ? Die zoeken dan wel uit of de actie geoorloofd is.

Persoonlijk vind ik glasvezel belangrijker voor de ontwikkeling van het buiten gebied dan de belangetjes van CanalDigitaal.

DVB-S blijft toch wel bestaan, ook zonder CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het internet van Canal Digitaal komt van Online, welke sinds kort ook bij de M7 groep hoort.

Deze leveren ook via glasvezel, maar of dat in alle glasvezelgebieden is weet ik niet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee.

Gelukkig voor de Tubbergers gaat het niet om Online, daar is de service gelijk aan die van het zusje CanalDigitaal dus daar mankeert nog wel eens iets aan. 

 

Hier gaat het om ...

 

 

Glasvezel in buitengebied Tubbergen

 
Cogas wil vanaf 2015 glasvezel in het buitengebied van de negen gemeenten in het verzorgingsgebied van Cogas aanleggen. De negen gemeenten die aandeelhouder zijn van Cogas hebben over de randvoorwaarden en uitgangspunten overeenstemming met het bedrijf bereikt.

In verschillende sectoren wordt het beschikbaar hebben van breedband internet steeds belangrijker. Onder meer de zorg, het onderwijs, bedrijven en de agrarische sector hebben bij steeds meer toepassingen goed werkend breedband nodig. Initiatieven gericht op de aanleg van breedband worden door gemeenten dan ook ondersteund.

Cogas heeft de ambitie om de buitengebieden van Twente en delen van Salland te voorzien van glasvezel.  De aanleg van glasvezel in kernen, waar Cogas eigenaar van een coax-infrastructuur is, is door Cogas bijna afgerond. De aanleg start als in ieder geval de helft van de inwoners in het buitengebied diensten gaat afnemen via glasvezel. Vanaf 17 augustus start Cogas de vraagbundeling.

Omdat het gebied te groot is om in één keer aan te leggen wordt fasegewijs de vraagbundeling en realisatie opgepakt. Hierbij wordt begonnen in de gemeente Tubbergen. Naar verwachting neemt de realisatie voor het hele gebied circa 2 jaar in beslag.

De gemeenten spelen bij die voorbereidingen een coördinerende en toetsende rol. In overleg met Cogas hebben de gemeenten een akkoord over de randvoorwaarden van de aanleg bereikt. Door gezamenlijk afspraken te maken  wordt de uitrol van glasvezel in het buitengebied sterk vereenvoudigd.

 

Bron  Nieuws gemeente Tubbergen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren internet van Online gehad, zonder problemen. Overstap naar internet van Canaldigitaal (ook Online) gemaakt vanwege een half jaar gratis. Afgelopen week telefonische aanbieding van CD gekregen voor totaalpakket bij Online (telefoon, internet en interactieve tv). Mijn FamilieHD abo van CD gaat dan naar 7 euro/maand. Al met al toch goedkoper uit voor meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat er inderdaad om, zoals johan45 constateert, dat er nog niks ligt

en dus <> mits <> als <> indien <> maar <> 50% <> allemaal <> minstens

geen zekerheid dus, je wordt zelf degene die een risiko draagt

 

geef mijn portie maar aan fikkie (met entertainment of zonder)

aangepast door Tonskidutch

The Telepath

Fritz Kalkbrenner

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al jaren internet van Online en enkele vrienden van me ook en bijna nooit geen problemen inderdaad. Die combi-aanbieding van Online is best aardig (€12,95 korting op Canal Digitaal bij een Alles-in-1 abonnement), maar moet je wel interactieve tv willen of kunnen krijgen.

 

De Cogas glasvezel wordt dus niet opengesteld voor de concurrentie?.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren dus een brief gekregen dat we voor 2 jaar gratis dit pakket kunnen krijgen.

Ik denk zelf dat ze dat doen omdat hier binnenkort in het buitengebied glasvezel word aangelegd.

Mits meer dan 50% van de aansluitingen daar aan mee doet.

Als je hier op in gaat kun je 2 jaar niet over naar een andere aanbieder en gaat het glasvezel verhaal dus waarschijnlijk niet meer door.

Mijn vraag is hebben hier nog meer klanten van cd deze aanbieding gekregen?

Dat glasvezel zou voor mij niet hoeven... het is relatief duur, en als je die snelheid niet nodig hebt betaal je te veel. Ik heb zelfs nu ook niet de maximale snelheid die ik via VDSL kan halen, maar ben gewoon erg blij met de 30/3 waarvan ik 30/2.7 haal...

Maar die erg mooie aanbieding.... 2 jaar gratis entertainment pakket.... dat uitgebreide pakket heb je niet nodig, maar er zitten wel de normale zenders in, dus dat klinkt erg goed... wat moet je er dan allemaal bij nemen om dit gratis pakket te krijgen??  en hoeveel ga je dan per maand betalen?

En ook belangrijk, zijn er nog voorwaarden dat je na die 2 jaar iets moet afnemen oid? want als je wil kan je dus na die 2 jaar fors downgraden als je wil...

"lijkt" op het eerste gezicht interessant... maar om dat te beoordelen moet je alle spelregels kennen ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren dus een brief gekregen dat we voor 2 jaar gratis dit pakket kunnen krijgen.

Ik denk zelf dat ze dat doen omdat hier binnenkort in het buitengebied glasvezel word aangelegd.

Mits meer dan 50% van de aansluitingen daar aan mee doet.

Als je hier op in gaat kun je 2 jaar niet over naar een andere aanbieder en gaat het glasvezel verhaal dus waarschijnlijk niet meer door.

Mijn vraag is hebben hier nog meer klanten van cd deze aanbieding gekregen?

Idem hier,

Ook aanbieding gekregen.

Zit in buitengebied van de gemeente Wierden....

Opnieuw abo-verplichting van 2-jaar vind ik niet gratis....dus voorlopig aanbieding negeren !

aangepast door ulk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...