Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Europa is wakker geschoten, ben benieuwd hoe en hoeveel het aangepakt zal worden.

Ondertussen een Linux bakkie aan het bouwen, er moet toch wel iets gebeuren nu.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik geloof niks, dat europa amerika iets kan opleggen. Ze proberen het zelfs met rusland. Maar wat gebeurd er? De kleine eerlijke burger is er de dupe van. Als europa zegt tegen amerika, dit mag niet, dan gaan zij iets zeggen, dat mag niet, dat het gewoon volk meer zal treffen, dan dat het de amerikanen zal treffen.

En wie leest de soms 24 lange bladzijden engelse tekst voor ze op akoord klikken? Weinig denk ik. Als daar iets van instaat van gegevens verzamelen, heb je dan nog kans op verweer? Je hebt trouwens op "ik ga akoord" geklikt, wat hetzelfde is als een contract met dit bedrijf aangaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Vooral dal lijstje om je  HOSTS file aan te passen. Wat een waslijst!

Qua Microsoft telemetrie data helpt de hosts file niet... Dat gaat naar een IP adres...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Europa is wakker geschoten, ben benieuwd hoe en hoeveel het aangepakt zal worden.

Ondertussen een Linux bakkie aan het bouwen, er moet toch wel iets gebeuren nu.

Dan moet je ook consequent zijn en heel Windows eraf gooien op alle PC's....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Laptop en Desktop is nu over op Linux Mint, in een woord een verademing, super snel opstarten, flitsende werking op een SSD, veilig en privacy respecterend, een zeer goede distro, en de keuze uit gratis software in een walhalla.

En nog eens mooi ook, met die Cinnamon Interface.

http://www.linuxmint.com/

https://www.google.com/search?q=Linux+Mint+17.2+%E2%80%9CRafaela%E2%80%9D+Cinnamon&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB0QsARqFQoTCLv3rMqr7McCFYXXGgodlAcM7g&biw=2560&bih=945

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Ik ken het behoorlijk.

Zolang je geen gebruik maakt van programma's die Windows nodig hebben en Wine geen optie is, is het een prima alternatief. 

Geplaatst:

Iemand een idee hoe ik een Image maak van een Mint installatie, en met welke tool.

Dat mag je dus vragen in het Linux gedeelte, dit hier is Windows World.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...