Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is al langer zo, en dan herstartte ik Cccam 2.30.

Nu ben ik een week weggeweest, en bleken 3 dagen opnamen 0,00 groot...en bij thuiskomst werkte de soiftcam niet meer.

Heb Vti 8.2.1,, automatisch bijgehouden.

Kent iemand dit vervelende effect, en kan ik beter een andere softcam installeren?

Bedankt,

-radio

Geplaatst:

is gekend omdat canal digitaal voortdurend zit te prutsen.Oscam installeren

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

CD 'prutst' niet, maar introduceert Viaccess ECM's op haar kanalen. De stokoude CCCam is niet toegerust om lange ECM's te verwerken en klapt eruit met een buffer of stack overflow. CCcam wordt niet meer ondersteund en zal dus steeds verder gaan achterlopen op de huidige codeertechnieken. Je legt de schuld bij de verkeerde! Klagen moet je bij de inmiddels verdwenen UVADI team leden... Dus niet zeuren! Het is een geval van 'it was fun while it lasted'. Gewoon overstappen naar de goed ondersteunde OSCam..

Geplaatst:

cd zit nl wel te prutsen want de onderbrekingen doen zich enkel voor gedurende het weekend.Ze experimenteren met verschillende aanpassingen.Was vorig weekend zo en nu ook aan de gang.Dat Cccam verouderd is daar heb je gelijk in.Zelfs oscam heeft af en toe problemen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

CD mag dan wel prutsen, maar het gros van de abonnees merkt daar niets van.

Alleen degenen die met een niet meer ondersteunde softcam werken klagen.

Misschien toch gewoon eens de aanbeveling volgen en omschakelen naar een softcam die wel door een team up-to-date gehouden wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dat is geen 'prutsen', maar inregelen/testen voor wat onherroepelijk komen gaat! Draai hier ook al een tijdje OSCam en met mijn Seca3 kaart van Canal Digitaal én TV Vlaanderen geen enkel probleem. Mag ook niet want als vrouw geen RTL Lounge heeft breekt terstond WO III uit...

• Moderator
Geplaatst:

Er komt binnenkort een dag dat je het CI module uit de kast moet halen om verder te kunnen kijken op je ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

radio man

ik zou de oscam butler plugin erop zetten en daarmee Oscam configureren voor je kaartje

werkt perfect en er staan al kant en klare how-to-do's voor je klaar

dan ben je eens en voor altijd verlost van dat CCCam

"prachtig dat die er was toen we seca2 kregen" maar inmiddels willen we aangepaste protocollen, uit noodzaak.

cheers

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

radio man

ik zou de oscam butler plugin erop zetten en daarmee Oscam configureren voor je kaartje

werkt perfect en er staan al kant en klare how-to-do's voor je klaar

dan ben je eens en voor altijd verlost van dat CCCam

"prachtig dat die er was toen we seca2 kregen" maar inmiddels willen we aangepaste protocollen, uit noodzaak.

cheers

Bedankt,

Ik vond Oscam Butler in de Vti stream.

Die zal ik vanavond in plaats van Cccam installeren.

Zou het jammer vinden als softcam verdxween: met de de witte CD module die ze me (gratis, dat wel) toestuurden kan ik maar 1 stream tegelijk opnemen, per softcam vele...

@Mimisiku - Ik ZEUR toch niet? Ik VRAAG iets...

Have fun

-radio

aangepast door radio man

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...