Thero2 Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 Onze Philips 65pus9109, met 4x ambilight, is na veel ellende vervangen door een LG UHD 900-serie maar wij missen de ambilight techniek. Zijn er hier forumleden die bekend zijn met AmbiVision die eigen ervaringen kunnen delen (bestelling, plaatsen en resultaat)?
columbo Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 google eens op losse ambilght,van daar naar One more thing .nl. Alleen Phillips heeft van deze ellendige Rommel techniek gebruik gemaakt.
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 zoek eens met ambilight tv kit massa's oplossingen, de ene duurder dan de andere maar die per usb aangestuurd worden door je TV zijn natuurlijk te preferen Come Back Josh Rouse
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 Persoonlijk nooit begrepen waarom dat Ambilight nodig is. Echt zo'n Philips uitvinding die kant noch wal sloeg.. E tra licht uitstralen gelijk aan de gemiddelde schermkleur H/V. Meer energie verbruik voor een soort hype.... Ieder het zijne, maar ik persoonlijk zou daar juist helemaal gestoord van worden...
Moderator ceesv Geplaatst: 6 september 2015 Moderator Geplaatst: 6 september 2015 Ieder zijn meug..... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast catw Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 (aangepast) Onze Philips 65pus9109, met 4x ambilight, is na veel ellende vervangen door een LG UHD 900-serie maar wij missen de ambilight techniek. Zijn er hier forumleden die bekend zijn met AmbiVision die eigen ervaringen kunnen delen (bestelling, plaatsen en resultaat)? Even rechts boven, op de home page, karatelight invoeren en dan laten zoeken, krijg je aardig wat gegevens naar voren. 6 september 2015 aangepast door catw
Tonskidutch Geplaatst: 9 september 2015 Geplaatst: 9 september 2015 karatelight is toch enkel voor enigma2 kassies? of lees ik het verkeerd Maar oplossingen zijn er zeer zeker indien je TV ook nog firmware vriendelijk is kun je hem voor de ambilight kits per usb bus zo aansturen. Met die produkten die ik tegenkwam tijdens de zoektocht... gaat dat voor menig TV merk. ergo het is altijd zoeken met de juiste kriteria en ook als zoekterm de combinatie LG en ambilight kit levert zeker voor jouw merk TV oplossingen beste Thero2. Come Back Josh Rouse
Thero2 Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Geplaatst: 13 september 2015 Hartelijk dank voor de reacties/aanbevelingen. Wij hebben besloten om voorlopig de ontwikkelingen cq ervaringen met AmbiVision nauwlettend in de gaten te blijven houden (o.a. via de eigen website reviews). November a.s. moet ik naar Engeland en ik zou proberen, daar ter plekke, meer informatie over AmbiVision in te winnen want onze voorkeur gaat toch naar een ambilight tv kit die per HDMI wordt aangestuurd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen