willembol Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 Hallo, Als ik mijn Triax 110 op mijn ET10000 zet heb ik 90% signaal als ik deze op mijn QBox via mijn pc zet is het signaal nog maar 63%. Komt dit door een versterker in de ET10000? En is er een mogelijkheid om het signaal te versterker op de pc? Thanks!
Moderator ceesv Geplaatst: 6 september 2015 Moderator Geplaatst: 6 september 2015 Ontvangers zijn geen meetinstrumenten, de aanwijzing is is relatief, niet absoluut. Wanneer je geen ontvangst problemen hebt is er geen noodzaak voor een versterker. De gouden regel is dat je de ontvangst drempel bepaalt door de afmetingen van de schotel en de allereerste ingangs versterker in de LNB. Dus de schotel zo groot mogelijk en een goede kwaliteit LNB gebruiken. Bedenk wel dat hoe groter de schotel des te kleiner de openingshoek en hoe kritischer de uitrichting en bevestiging van de schotel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen