Hensat Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 Hallo , Heb beneden een satelliet ontvanger en een ziggo ontvanger.Nu wil ik de ziggo ontvanger voor boven gebruiken,Is er een mogelijkheid zodat ik de ziggo ontvanger beneden kan laten staan ,maar dat ik toch boven kan zappen ? gr Henry
dirocca Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 harmony. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Hensat Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Geplaatst: 6 september 2015 Wat een duur ding ,het is goedkoper om een extra ontvangertje te plaatsen.
dirocca Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 ik weet het, hij is duur. maar je bedient er wel alles mee, en hij werkt perfect. zou hem niet meer kunnen missen. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Hensat Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Geplaatst: 6 september 2015 Heb nu de oplossing ,met een infrarood verlenger kan ik boven ook mijn ontvanger bedienen.Het is een zender en ontvanger ,op het oog van de tuner plaats je een senser die verbonden is met een infraroodontvanger.Kost 35 euro
sattv4iedereen Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 Als je het hebt over die pyramides, kan ik vertellen dat ze zeer storingsgevoelig waren toen ik die gebruikte. Wat een aanrader is, als je tevreden bent met sd, is een stereomodulater, die ook de ab signalen verzorgt. De scart plaats je in de decoder, het oogje bij de ir sensor ontvanger. Boven de coax in de tv, en de ontvanger ergens bij tv. Ik denk, dat je bij de steromodulator een reeds aanwezig coax signaal kan inpluggen, maar ben daar niet zo zeker van, ik heb dat ding al lang niet meer zien liggen in de winkel. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Hensat Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Geplaatst: 6 september 2015 nee ik bedoel geen pyramides ,ik weet ook niet of de signalen daarvan door het plafond gaan.Google maar eens naar ir_egg2 dan kom je hem tegen.Mijn vader heeft die ook ,hij is er tevreden mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen