Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten

Daarna nog ff naar kringloop geweest klein perzisch tapijt gekocht doet zoeen pij met dat knieen zitte dadelijk.

 

Gelukkig staat je schotel al naar het oosten zodat je ook daar niet al te veel over hoefde na te denken.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Is al bezig, kijk maar naar de SGP

Vanuit Staphorst zijn nooit terroristische daden ondernomen. Als ik een lijstje moslim terreur moet opnoemen is dit hele forum te klein voor woorden.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze slaan Spanje massaal over hier krijgt het eigen volk al niets meer na maximaal 2 jaar werkeloos te zijn, iets als de sociale dienst bestaat hier niet en andere vormen van extra hulp ook niet. Ben je alles kwijt kom je gewoon op straat te staan. Er valt hier helemaal niets te halen en dat is duidelijk merkbaar. Voor het geld moet je in wahala Nederland of Duitsland zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, gewoon linea recta terugsturen die handel..... Als ik hoor dat aan die mensen nu al meer geld besteed wordt, dan een gewone Zweed krijgt die 40 jaar lang gewerkt heeft,  premies en belasting betaald heeft....  dan wordt ik daar vreselijk boos over. Walgelijk is dit.... je eigen mensen negeren en het met bakken uitdelen aan 'vreemden' waarvan je niet eens weet wie of wat het zijn.

Uit Duitsland hoor ik soortgelijke verhalen.... dus in nederland zal het wel niet anders zijn.  Het wordt hoog tijd dat de bevolking in opstand komt, voor zover dat nog niet gebeurd is. Praten helpt niet.... dat mag duidelijk zijn.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer twintig jaar geleden ben ik alleen en op dertienjarige leeftijd, als een potentiële verkrachter, islamist, belastingplukker en – wellicht het allerergste – als een potentiële banenpikker Nederland binnengeglipt.Tot grote verbazing van ons allemaal is het mij tot op heden gelukt om van uw dochters af te blijven.

 

Het vervolg lees je hier: http://www.nrc.nl/nieuws/2015/10/27/geen-verkrachter-sorry

  • Like 1

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, a.u.b. een slotje, is hier op zijn plaats.

Er zijn maar een paar mensen die hier steeds weer reageren, ik verwacht dat de rest zich, net als ik, bont en blauw ergert!

  • Like 1

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, a.u.b. een slotje, is hier op zijn plaats.

Er zijn maar een paar mensen die hier steeds weer reageren, ik verwacht dat de rest zich, net als ik, bont en blauw ergert!

Volledig mee eens !!

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Censuur.....   als de Turken zoiets met een tv station doen wordt er moord en brand geschreeuwd. Dingen over vrije meningsuiting etc.

Ik vind dat hier eigenlijk heel netjes gedebatteerd wordt.  Het kan veel harder, maar hier zitten meestal erg beschaafde mensen... daardoor blijft het 'netjes'.  Maar de waarheid mag voorzichtig gezegd worden vind ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo censuur?

 

Als ik berichten lees met de inhoud van "Niet doorlaten.... maar terugsturen!" is dat een politiek standpunt. Ik kijk heel anders tegen dingen aan.

 

We hebben het hier wel over mensen. Die hebben een keuze moeten maken :

A - voor je flikker worden geschoten

B - zorgen voor een veilig heenkomen

 

Als je voor B heb gekozen dan kies je voor de beste optie. Doet iedereen. Ik ben nog niemand in de MediaMarkt tegen gekomen die zei doe mij dat k*tapparaat maar.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...