Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

op een programmeerkaart, om diverse ci module's te programmeren, is er ook een kaartlezer aanwezig.

Weet iemand, waarvoor die dient? Misschien om bepaalde loader kaart zoals de dragon kaart te laden?

Google maakt me niet veel wijs, of ik gebruik de verkeerde zoek terms.

Het ware interessant, dat je bepaalde loaderkaarten zou kunnen programmeren, om nadien een module te upgraden. zo moet de cam of programmeur niet overal mee.

Ik hoop, dat mijn vraag binnen de regels van het board vallen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik heb nog zo'n ding liggen (incl. de goldcard):
goldcard1.jpg

En ook nog iets als een CAS interface, en een Mastera (IV?), die ik bij een andere aankoop erbij kreeg:

mast4-6.jpg

Ook geen idee wat ik er mee kan.

Daarnaast nog een Argolis triple cardreader welke ik met geen mogelijkheid aan de praat kreeg in OScam, dus dat was puur weggegooid geld,

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Lachen! Die dingen heb ik ook nog in de kast liggen! Enige die nog incidenteel gebruikt wordt is de CAS3 USB programmer. Matrix Revolutions CI modules omprogrammeren en DM7000s Bootloader herstellen. Die Mastera IV werd gebruikt voor allerhande PIC cards en Fun Cards toen dat nog actueel was. Ook nog gebruikt om mijn Irdeto cards te bewerken....

Geplaatst:

Die liggen hier ook ergens rond. Maar ben toch benieuwd voor welke legale doeleinden die kaartlezer kan gebruiken. 

Als phoenix/smartmouse lezer?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Als phoenix mouse prima te gebruiken.. Zowel de Mastera IV als Multiprog. Wel de multiprog in 3.57Mhz zetten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...